ملی امیر جان نگران نباش، تو کانادا هم این رسیدگی ها و نظارت ها رو دارن. تو مهد دختر من یه پسر بچه 3 ساله بود که نمیتونست حرف بزنه هفته ای 1 بار دونفر میومدن مهد باهاش کار میکردند و میدونم که خونشون هم میرفتند. فقط یه کم سرچ کن ببین چطوری و از کجا پیگیر باید باشی که البته فکر کنم با همون مدرسه در میون بزاری راهنماییت میکنند.