2777
2789
فرناز جون و صد گل جون UBC امسال رنکش بالاتر از McGill شده. در واقع 3 دانشگاه برتر کانادا به ترتیب : 1- U of Toronto بیستمین 2- UBC سی و یکمین تو دنیا 3- McGill سی و پنجمین ولی رنک دانشگاه به نسبت رشته هم متفاوته. حتی ممکنه یه دانشگاهی که جزو این 3 تا نیست رنک 1 رو برای یه رشته خاص داشته باشه. از نظر هزینه مونترال ارزونتره (ولی بستگی داره ببینی به چه نسبت فاند میدن و شهریه هر کدوم چقدره). از نظر آب و هوا ونکوور . کار و اشتغال بسته به رشته هست ولی به طور کل نرخ بیکاری تو مونترال بالاتر از بریتیش کلمبیاست. من اگه همزمان پذیرش از 2 جا داشته باشم احتمال زیاد UBC رو انتخاب میکنم :)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستی کسی وکیل خوب سراغ نداره من بتونم چند کلام ازش مشاوره بگیرم تلفنی بعد حضورا برم پیشش در مورد شکایت از بیمارستان؟ هنوز من بقایا دارم و سختی میکشم و باید بعد از 1.5 سال دوباره کورتاژ کنم اینم ایران رفتم فهمیدن ماشالله به پزشکی کانادا چندین بار انواع سونو چیزی نشون نداد اونها با یک سونو معمولی کلی چیز پیدا کردن
چون سر آمد دولت شب‌های وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم
مرسی دوستان مهربونم پس به قول شما مصی جون مساله اپلای رو باید بزارم برای اواخر کار . هیلا جون تبریک میگم ایشالا بی مشکل سریع کارت پیش بره عزیزم.اگه تونستی سوال منم جواب بده قربونت برم راستی مانی اردر منظورت همون سابقه گردش شش ماهه است?لطف میکنی برای ما هم توضیح بدی دقیق باید چی کار کرد?
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
اسکارلت جان فرقی نمی کنه شرکت خصوصی باشه یا دولتی مهم سابقه بیمه شماس در ضمن مدرک شما درحال حاضر مهم نیست ضمینه شغلیت براشون مهمه چون اگه از طریق اسکیل وورکر اقدام می کنی مهارت و شغل براشون مهمه مثلا برادر من رشته تحصیلیش مترجمی زبان انگلیسیه که تو لیست مشاغل کانادا زمینه شغلی مترجمی زبان هست ولی شغل برادرم مترجمی نبوده اونم می خواد همینکارو بکنه مدرک از شرکتی که کار می کرده بگیره که مترجم بوده تو اون شرکت اگه خواستی خصوصی بهت پیغام می دم می تونی سوالتو از وکیل تو کانادا بپرسی اونم جوابشو برات می فرسته
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
مرسی مصی جون و اوینا جون اوینا جون ببخشید عزیزم سوالت رو متوجه نشدم اگر ممکنه دوباره بپرس عزیزم این مانی اردر همون مخارجی هستش که دولت کانادا برای بازدید پرونده ها از متاقضی میگیره و مثل چک هستش که اونا تو کانادا پاسش میکنن و خرج میکنن و قیمتش هم ٤٢٠٠٠٠٠ هست
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
مرسی هیلا جون در مورد زبان هست.میشه بپرسم همسرتون دفعه دوم نسبت به دفعه اول نمراتشون چه فرقی داشت و ایا به نظرت با یه ماه خوندن تاثیری روی بهبود نمره میتونه داشته باشه?وبه نظرت امتحانها سخت و راحت میتونه داشته باشه یا نه?چون من دیدم بعضی امتحانها واقعا راخت ترن نمیدونم شانسیه? هیلا جون خدا خیرت بده جوابمیدی خواهر.در مورد این گردش شش ماهه هم اگه چیزی میدونی لطفا بنویس عزیزم
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
مرسی صد گل و مصی جان. تو رشته من مک گیل بالاتره. استاده هم خیلی وارد تر از استاد یو بی سی هست. ولی من رو خیلی از سرمای مونترآل ترسوندن. واقعا چجوریه؟ می شه تحمل کرد؟ دلگیر نی شهرش؟ :(
سلام سلام خوبین خیلی وقت بود که تو این صفحه نیومده بودم و نشستم کلی پست ر وخوندم یه سوالی دوستانی که تو کانادا زندگی کردین و بچه مدرسه ای 6 یا 7 ساله دارین بخصوص مامان سارا و شهرزاد عزیز : من یه مشکلی برا دخترم پیش اومده که البته خیلی وقت بود ولی الان شدت پیدا کرده و اینکه نمیتونه درست حرف بزنه و کلمات را جابه جا میگه و وقتی پیش دکتر بردم فهمیدم کلا از سنش کمتر رشد کرده البته مونگول نیست ها ولی به اندازه سنش معلومات نداره و یادگیری حالا یه دوره های گداشتن برا توجه و تمرکز و افزایش حافظه شنیداری و از این حرفها که به صورت بازی هست و کلی هم منو ترسوندن که اگه این ها رو بیاد و همکاری زیاد هم بکنه باز بالای یکسال طول میکشه که وضیعیت بچه عادی برسه نگرانی های من به کنار ولی من برا فوریه بلیط گرفتم برا کانادا تو این مدت قطعا جواب نخواهم گرفت ولی همسرم میگه نگران نباش اونجا خودشون بلدن با بچه چطوری رفتار کنند و نقاظ ضعف ر وبشناسن ولی من میترسم با این مشکل اگر مسئله مهاجرت و محیط جدید و و زبان جدید هم پیش بیاد دیگه ضربه و فشار خیلی زیاد بشه و کلا سرخورده بشه حالا نظرتون چیه تا حالا مورد مشابهی داشتین یا دیدین کلا به این موضوع اهمیت میدن یا نه ممنون میشم
خواهش میکنم اوینا جون خوشحال میشم کمکتون کنم همسر من بار اول لیسینینگ ٦و اسپیکینگ ٦/٥ و رایتینگ ٦ و ریدینگ ٥/٥ اوردن و همسرم دو ماه بعد امتحان داد البته فقط کلاس رایتینگ گرفت با یه استاد خوب حدودو هفت جلسه و اسپیکینگ هر روز یکساعت با پارتنر صحبت میکرد و هر روز روزی پنج تا شش ساعت زبان میخوند و حتما شما هم روزی یکساعت بی بی سی انگلیسی گوش بدید خیلی تاثیر داره
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
چقدر این دارالترجمه ها هزینه ترجمه هاشونو بردن بالا ما مدارکمون ترجمش بجای ٣٠٠هزارتومن شد ١/٥میلیون
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز