2777
2789
وای مامان سودا جان پس خیلی تبریک داره واقعا ایشالا موفق باشین عزیزم مرسی هیلا جان دعا میکنم کاراتون راحت انجام بشه دلسا جان راستش من با خوندن این تاپیک ها فقط خندم میگیره.همه چیز بستگی به خودت و هدفت داره.یکی میبینی میره خارج پناهنده میشه ولی راضیه.یکی هم ......
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
آوینا جون راستش منم همینجور موندم که اون خانوم چرا اونقدر ناراحته با خودم گفتم شاید چون تو ایران پزشک بوده و واسه خودشون بیا و برویی داشتن و الان تو کانادا یک فرد معمولی هستن ناراحته
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلسا جون معلومه اون خانم پزشکه و هیچ جا مثل ایران پزشکی درامد نداره کانادا اصلا جای خوبی برای شغل پزشکی نیست تو ایران که پزشکی یکی از پر درامد ترین شغلهاست و پول پارو میکنن و بهترین زندگی دارن به نظر من هر کسی شرایطش فرق داره و تو معقوله مهاجرت هیچ کس رو نمیشه با خودت مقایسه کنی فقط باید شرایط خودتو و خانوادتو در نظر بگیری و اینکه هدفت از مهاجرت پولدار شدنه یا یه زندگی اروم و با ثبات داشته و هر روز از این نترسی که سرمایه وندگیت داره نابود میشه و چشم روهم بزاری و ببینی چهل سالت شده و همش فکر اینده داشتی و جونیت رفته اخه ما ایرانیها اکثرا تو اینده زندگی میکنیم تا حال
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
ای بابا فرناز جان کانادا همه جاش سرده حالا یکجاش مثل ونکوور خوش آب و هواتره عوضش خیلی گرونتر و بافت مردم پیرتر و هوای گرفته تر یکجا مثل تورنتو یکجا هم مثل کبک کمی سردتر ولی پر از ایرانی و مهاجر و موقعیت بهتر و با نشاط تر همش قابل تحمله که مردم توش زندگی میکنند دیگه مخصوصاً اگه نزدیکه مترو باشی یا ماشین شخصی کلا 2_3 ماهش خیلی بد سرده که باز با تکنولوژی خونه سازی اینجا اگه بیرون نری اصلا احساس بدی نداری
چون سر آمد دولت شب‌های وصل - بگذرد ایام هجران نیز هم
خانمها اون تاپیکی که خانمه ایلین نوشته رو من هم خوندم. بنظرم اولا که ایشون حقیقت تلخ مهاجرت پزشکان رو نوشته. در مورد اینکه ورود به سیستم کانادایی سخته هم درست گفته (برای سایر رشته ها) در مورد اینم که وقتی مهاجرت میکنید تا سه سال اول باید سختی بکشید و از چند طبقه زیر صفر در لول های کاری کار تخصصی خودتون کار کنید هم درسته، ولی! از قدیم گفتن هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد بماند که ایرانی های فوق العاده موفق هم موجود میباشند
اما اینم بگم که من خودم تو تموم این مدت در تورنتو که هیچ دکتر متخصص ایرانی ای اقلا در تخصص بیهوشی و زنان و زایمان ندیدم، ولی تا دلتون بخواد دکتر و مهندس ایرونی که یا مشاور املاک هستن یا دلال بیمه، دیدم و حتمن شما هم دیدید یا خواهید دید
سلام به همگی دلسا جان مهاجرت یعنی تلاش تلاش و صبر بله 2-3 سال سخته ولی اگر تلاش کنید موفق میشید خانم آیلین 7 ماه اومدن تو همین هفت ما آیا یکی از امتحانات مربوط به رشته خورشون رو پاس کرده اند؟اینجا هم برای پزشکها بهشت هست بیشترین درآمد رو دارن و مرفه هستندآحه کانادا فقط تروتنو و ونکور نیست؟پزشکها توتروتنو باید 3تا امتحان بدن برای ورود به حرفه پزشکی بعد بهشون میگم برید ساسکچوان یک امتحان بدید وارد حرفه تون بشید راضی به جابجایی نیستند من ایشون قضاوت نمیکنم ولی روحیه ایشون روحیه مهاجر پذیر نیست من توسسکچوان چتد پزشک ایرانی بود وینی پگ هم داره تازه کلی ایرانی هم در دانشگاه منیتوبا و در کالجهای اون استاد هستند اینطوری هم نیست که همه بیان کارهای پایین انجام بدن خوب من ایرانی هم اینجا دیدیم که 16 سال اینجاست هنوز زبان بلد نیست و کارهای جنرال میکنه استاد دانشگاه دیدم کار نگهبانی می کنه به نظر من از لحظه ورودتون برنامه ریزی کنید برای ورود به کالج یا دانشگاه یا مدارکی که لازم دارید برای ورود به حرفه خودتون تا پول دارید برید دنبال مدارک کانادایی وقت و پولتون را برای کارهای جنرال نزارید نه براتون منفعت مالی داره نه زبانتون خوب میشه مامان سودا خوب فکر کنید کدام شهر برای آینده شغلی شما و همسرتون مناسب هست و البته اگر آشنا دارید که هم رشته شغلی شما هست برید پیششون که 80% کارها از طریق داشتن آشنا یاnetworking هست و موفق باشید
نه مصی جون من اون نیستم ممنون صدگل جون متاسفانه آشنایی همکار که نداریم ولی از سرچهای که کردیم ونکوور و تورنتو خوبن ولی هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم . من چندبارقبل هم اینجا گفتم مهاجرت سخترین کاری که تو زندگیم انجام دادم . اگه هدف و پشتکار دارید برید که موفقیت از ان شماست . و در اخر کانادا پول پخش نمیکنن ولی ارامش تا دلت بخواد
دوستان ساکن تورنتو لطفا یه کمکی بکنین...مثل اینکه خونه پیدا کردن برای اولین بار معضله بزرگیه و حتی بعضا با ضامن و چند ماه پیش پرداخت کرایه هم به سختی خونه پیدا میشه...میشه لطفا اگر مشاور املاک خوبی میشناسین بهم معرفی کنین؟من 27 سپتامبر تورنتوام.ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم شایلین عزیز این قضیه کاملا بستگی به محله ای داره که میخوایید تویش زندگی کنید، اگر محله ی ایرونی نشین میخواهید برید اصلا نگران نباش صاحب خونه ها یه کم قانون مقررات از خودشون خواهند داشت ، مثلا اینکه : مستاجر باید برف بروبه و چمن بزنه و ماشینش رو فلان جا پارک کنه ( که هیچ کدوم از این تقاضا ها لگال نیست) ولی! با گرفتن چند ماه اجاره سرو و ته قضیه هم میاد. فقط! این رو خاطرتون باشه که جز پاسپورت ایرانی تون هیچ مدرک دیگه ای حق ندارن از شما بخوان مثل: سین نامبرتون- کپی ورقه های لندینگ و هر چیز دیگه. ماشالله از بس تازه وارد ها رو بخاطر نا آگاهی شون مورد تجاوز اطلاعاتی قرار میدن ادم واقعن متاسف میشه
خرید خوراکی هم از nofrills و food basic انجام بدید، و تا حد ممکن سراغ مغازه های ایرونی نرید چون! اون عزیزان حتی روی اقلامی مثل نون و شیر و... که خود دولت فدرال مالیات نمیگیره مالیات میگیرن و تازه قیمت هاشون ٦ لا پهنا میباشد!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز