عزیزم متاسفانه کسی بود که ایجنت هم داشت و اون ایجنت محترم بهشون گفته بود چون صاحب خونه این شرایط رو داره باید قبول کنن و نیوکامر رو مجبور کرده بود کپی کارت اقامت و کپی سین نامبرش رو بده به صاحب خونه (برای یه بیسمنت بدون اتاق!!!

) و اون تازه جزو شرایط اجاره گفته بود باید چمن هم بزنی و حق نداری مهمون داشته باشی و از ساعت 10 به بعد هم صدا نباید بدی .... من چون این مورد رو به چشمم دیده بودم خیلی خیلی ناراحت شده بودم و خواستم ایشون رو کامل آگاه کنم.

این خیلی بده که ملیت های دیکه اینجوری 6 پشته هوای هم رو دارن ولی ایرانی ها میخوان از کلاه ندونم کاری هموطنشون برای خودشون نمد بسازن. یا برای دادن کوچک ترین راهنمایی خودشون رو به نادانی میزنن. خیلی ناراحتم میکنه.خیلی زیاد :( من خودم به خاطر این قضیه خیلی اذیت شده ام در تورنتو و واقعن کم لطفی هموطنان آزار دهنده بود برام تا اینکه فقط به کمک خدای بزرگ راهم رو پیدا کردم. انشالله شاد و سلامت باشی شهرزاد جون