دلسا جون معلومه اون خانم پزشکه و هیچ جا مثل ایران پزشکی درامد نداره کانادا اصلا جای خوبی برای شغل پزشکی نیست تو ایران که پزشکی یکی از پر درامد ترین شغلهاست و پول پارو میکنن و بهترین زندگی دارن به نظر من هر کسی شرایطش فرق داره و تو معقوله مهاجرت هیچ کس رو نمیشه با خودت مقایسه کنی فقط باید شرایط خودتو و خانوادتو در نظر بگیری و اینکه هدفت از مهاجرت پولدار شدنه یا یه زندگی اروم و با ثبات داشته و هر روز از این نترسی که سرمایه وندگیت داره نابود میشه و چشم روهم بزاری و ببینی چهل سالت شده و همش فکر اینده داشتی و جونیت رفته اخه ما ایرانیها اکثرا تو اینده زندگی میکنیم تا حال
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.