2777
2789
MELIAMIRجون میتونی از دکترش بپرسی که نمیتونی خودتون باهاش کار کنید اخه یکسری گفتار درمانی هست که میشه تو خونه هم باهاش تمرین بشه انشالله مشکلتون حل بشه
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
فرناز جان اگه اینطوره همون مک گیل رو برو، نگران سرما نباش. چندین میلیون آدم دارن اونجا زندگی میکنن. سیستم حمل و نقل مونترال رو من شنیدم خیلی خوبه به همه جا با فاصله های زمانی کوتاه قطار و اتوبوس داره. ضمنا مونترال شهر شلوغ و سرزنده ای هست.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ملی امیر جان نگران نباش، تو کانادا هم این رسیدگی ها و نظارت ها رو دارن. تو مهد دختر من یه پسر بچه 3 ساله بود که نمیتونست حرف بزنه هفته ای 1 بار دونفر میومدن مهد باهاش کار میکردند و میدونم که خونشون هم میرفتند. فقط یه کم سرچ کن ببین چطوری و از کجا پیگیر باید باشی که البته فکر کنم با همون مدرسه در میون بزاری راهنماییت میکنند.
آوینا جون این سوال و از هیلا پرسیده بودی ولی گفتم منم تجربیاتم رو بگم. 1 ماه زبان خوندن (مخصوصا فشرده) حتما موثره ولی همونطور که گفتی امتحان ها راحت و سخت داره و یه جورایی شانسی هم هست. من دوستی داشتم که دفعه دوم نمرش کمتر از دفعه اول شد. و البته یه قسمتی از این راحتی و سختی بر میگرده به بک گراند تحصیلی و اینکه تو چه موضوعاتی هر کسی نقطه قوت داره. مثال خودم رو میزنم رشته دیپلمم ریاضی و دانشگاه اقتصاده و تو زمینه زیست و علوم طبیعی فارسی هم برام سخته فهمیدنش چه برسه انگلیسی. معمولا متن های اسپیکینگ و یا ریدینگ تو این زمینه ها خیلی خیلی برام سخت بود.
وای مرسی مصی و هیلای مهربونم هیلا جون ممنون که وقت میزاری این تمکن مالی رو بیشتر توضیح میدی یعنی من که یه دختر دارم مقدارش فرق میکنه با یه زوج? مصی جان خیر ببینی که تجربیاتت رو در اختیار ما میگزاری.منم فک میکنن به بک گروند خدمون هم بستگی داره مثلا بعضی از لیسنینگ ها واقعا راحته. حالا هفته دیگه افرینش ازمون ازمایشی دارم ببینم چه میکنم:)
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
مبارکه مامان سودا حالا کی میرین من برا 22 فوریه بلیط گرفتم زودتر از این نتونستم جمع و جور کنم البته یک هفته بعدش هم ویزا تمام میشه تقریبا دقیقه 90!!!! این همه منتظر ویزا بودیم حالا که ویزا داریم وقت رفتن نداریم :)
مبارکه مامان سودا و ملی امیر جان میشه بپرسم دوستان شما کی مدارک رو فرستادین چه زمانی مدیکالتون امد?مامان سودا و ملی امیر جان شما هم گردش شش ماهه دادین?
فلما ان جاء البشیر القاه علی وجهه فارتد بصیرا قال الم اقل لکم انی اعلم من الله ما لا تعلمون(پس هنگامی که بشارت دهنده امد پیراهن یوسف را روی صورت یعقوب افکند پس دیده اش بینا شد انگاه به فرزندانش گفت مگر به شما نگفتم من از خدا چیزی میدانم که شما نمیدانید)
اوینا جون خواهش میکنم عزیزم اندازه این پول برای سه نفر تقریبا ١٩دلاره و برای یه زوج ١٤ دلاره و این پول نشان دهنده تمکن مالی هستش که اگر شما این پولو تو حسابتون بزارید دیگه نگران نیستین که اگر دوباره گردش شش ماهه خواستن بتونین دوباره این پرینت حساب و بهشون نشون بدید همسر من فردا قراره این حساب تمکن مالی و از بانک تحویل بگیره و مهمر بزنه و این اخرین مدرک ما هستش و شنبه همرو پست میکنیم
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
من تا اخر سپتامبر میرم دیگه ملیامیر عزیز . دیگه نمیخوام انتظار بکشم خسته شدم میخوام برم یه جای که بگم برای همیشه میخوام اونجا باشم . آوینا عزیز من 38 شغله بودم و خیلی قدیمیم مارس 2010 اقدام کردم فوریه 2013 مدیکال اومد اگوستم پاسریکوست شدم
خانومای مقیم کانادا تاپیک اون خانوم دکترو خوندین که 7 ماهه رفته باهمسرش کانادا و شدیدا ناراضیه؟ نوشته 7 ماهه با همسرش که پزشک متخصص هست و پسر 5 سالش رفتن کانادا می گفت هرروز دارم گریه می کنم می خوام زودتر برگردم ایران با وجود ضرر زیادی که دادم میگه کانادا ما جهان سومیارو فقط بعنوان کارگر می خواد اجازه نمیده ماها وارد سیستمشون بشیم باهامون مثل شهروند درجه 3 رفتار میشه مارو می خوان فقط واسه اینکه مالیات بدیمو به هر بهانه ای ازمون پول بگیرن که چرخ مملکتشون بچرخه می گفت فکر می کردم واسه بچه 5 سالم خوب باشه که اونم نیست اینجا همه ایرانیا تو زیر زمین زندگی می کننو کارای پست انجام میدن می گفت ما تو ایرانم مستاجر بودیمو یه 206 قراضه داشتیم ولی از اینجا که سانتافه صفر زیر پامه خوشبخت تر بودیم خلاصه خیلی ناراحت بود می گفت نمیذارم به یکسال بکشه زودتر بر می گردم ایران من گیج شدم پس چرا یه عده که اونجان خیلی راضین؟ جوری تعریف می کنن که انگار اونجا بهشته؟!!
آدمی ساخته اندیشه خویش است فردا همان میشود که امروز اندیشیده است
موریس مترلینگ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز