مامان سارا جون و سما جون ممنونم
ولی چطور گریه نکنم بعد 16 ماه هنوبلاتکلیف هستیم با 2بچه کوچک -وخرج ومخارج اینجا برام خیلی خیلی سخته که در آرزو باشیم که کسی حتی برای کار جنرال باهمون تماس بگیره
بچه ها ببخشید که شما رو هم درگیر ناراحتیهام کردم و از همه کسایی که برام ایمیل زدم و حمایت روحیم کردند راه بهم نشون دادن ممنونم واقعا اگر هر کجا کانادا کار باشه ما میریم
امیدوارم که بزودی بیام اینجا و خبرهای خوب بدم
امیدوارم همگی موفق باشید