2777
2789
ممنونم سما جونم شما لطف دارید انشالله همیشه خونه دار باشید
همسرم قصد دارن برن هتل دوستاشون هم تهران هستن بخاطر وقت کم برای امتحان و خستگی میخواد بره هتل میگه اینطوری راحترم
والا ایلتس تهران امتحان دارن
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

و جالب اینجاست که وکیل فقط پول مفت میگیره مخصوصا تو اسکیل ورکر...تا آخرش هم اسیرشی...

چه بسا کسانی که نامه درخواست مدارک یا...شون رو وکیل به موقع بهشون نداده و فرصتهاشون رو از دست دادن!!

وقتی خودتون انقدر توانایی دارید که امتحان آیلتس نمره بالا بیارید مطمئنا انقدر توانایی دارید که فرمها رو خودتون پر کنید و اطلاعات جدید رو از تو سایت رسمی کانادا مطالعه کنید
صدگل جونم خودت رو قوی کنننننن
تو موفق خواهی شد
هنوز مدت زیادی نیست اومدین کانادا
ایشاله میری ایران با روحیه چند برابر برمیگردی
خیلی خوبه دوره را شروع کردی
حتما نتیجه میده
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
صدگل اون موقع اومدم نشد پست بذارم!
از بس از تبلیغات وکیل و ...بدم میاد!


ولی فقط باید به خودتون بگید که اومدید که موفق بشید و خواهید شد. 16 ماه مقاومت کردید پس باز هم میتونید . به همین دوره که فکر میکنی خوبه بچسب باز هم پرس و جو کنید ببینید چی میتونه بهتون کمک کنه.

سعی کنید روابط با خود اینجایی ها برقرار کنید. خیلی وابسته به ایرانیها نباشید.


به نظرم خیلی آدمهای قوی هستید که انقدر هم دووم اوردید. من مطمئنم اگه ما 6 ماه بیکار می موند یکیمون حتما برمیگشتیم!
یادمان باشد با آمدن زمستان، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله ها نشویم...

یلدای امسال کنار عزیزانمان در ایران باشیم

گروه سیمیا اولین ارائه دهنده خدمات به ایرانیان خارج از کشور
http://www.simiaservice.com/gift/
راستش تی تی جون من خیلی قوی نیستم و خیلی خودم رو باختم ولی همسرم اینطور نیست
میگه نگران نباشه همش به من میگه صبرداشته باش به آینده بچه ها فکر کن -تلاش میکنیم همه چیز درست میشه
میگه حتما یک دری به رومون باز میشه
امیدوارم همه موفق باشن
باز هم از همه ممنونم


سلام دوستان ما هم مدیکال مون و دادیم و منتظر پس ریکوست یوم انشأ تا قبل می بیایم که پسرم زیر دو سال باشه ، همسر من فوق لیسانس تاسیساته و من مهندس نرم آفزارم ولی کارم آرایشگری هست و تم تولد
زبان هم در حد ٦.٥ مکالمه
از الان نگران کارم ، به احتمال زیاد بیان تورنتو ، نمی دونم آرایشگری باید باز هم دوره برم یا می تؤمن برم شاگردی؟
نمی دونم کار تم تولد أونجا أصن هست یا همه چی آمادس ؟
همسرم ٥ سال سابقه داره هم أجرا هم طراحی تأسیسات و موتورخونه و هم نگهداریش ، اگر آشنا دارین که معرفی کنین که بتکونه هلپر بشه یا حتی رایگان شاگردی کنه ممنون می شم ، آخه می ترسم تو غربت بیکاری و خونه موندنش باعث از بین رفتن روحیه هممون بشه
چیزهایی که دست کم میگیرید,کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز میکند.


صد گل اینو




آذر
پست ها: 160
عضویت: 1/12/1389
1392/9/20 8:01 ق.ظ

یادمان باشد با آمدن زمستان، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله ها نشویم...

یلدای امسال کنار عزیزانمان در ایران باشیم

گروه سیمیا اولین ارائه دهنده خدمات به ایرانیان خارج از کشور
http://www.simiaservice.com/gift/



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز