ممنونم سما جونم شما لطف دارید انشالله همیشه خونه دار باشید همسرم قصد دارن برن هتل دوستاشون هم تهران هستن بخاطر وقت کم برای امتحان و خستگی میخواد بره هتل میگه اینطوری راحترم والا ایلتس تهران امتحان دارن
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
و جالب اینجاست که وکیل فقط پول مفت میگیره مخصوصا تو اسکیل ورکر...تا آخرش هم اسیرشی...
چه بسا کسانی که نامه درخواست مدارک یا...شون رو وکیل به موقع بهشون نداده و فرصتهاشون رو از دست دادن!!
وقتی خودتون انقدر توانایی دارید که امتحان آیلتس نمره بالا بیارید مطمئنا انقدر توانایی دارید که فرمها رو خودتون پر کنید و اطلاعات جدید رو از تو سایت رسمی کانادا مطالعه کنید
صدگل جونم خودت رو قوی کنننننن تو موفق خواهی شد هنوز مدت زیادی نیست اومدین کانادا ایشاله میری ایران با روحیه چند برابر برمیگردی خیلی خوبه دوره را شروع کردی حتما نتیجه میده
صدگل اون موقع اومدم نشد پست بذارم! از بس از تبلیغات وکیل و ...بدم میاد!
ولی فقط باید به خودتون بگید که اومدید که موفق بشید و خواهید شد. 16 ماه مقاومت کردید پس باز هم میتونید . به همین دوره که فکر میکنی خوبه بچسب باز هم پرس و جو کنید ببینید چی میتونه بهتون کمک کنه.
سعی کنید روابط با خود اینجایی ها برقرار کنید. خیلی وابسته به ایرانیها نباشید.
به نظرم خیلی آدمهای قوی هستید که انقدر هم دووم اوردید. من مطمئنم اگه ما 6 ماه بیکار می موند یکیمون حتما برمیگشتیم!
راستش تی تی جون من خیلی قوی نیستم و خیلی خودم رو باختم ولی همسرم اینطور نیست میگه نگران نباشه همش به من میگه صبرداشته باش به آینده بچه ها فکر کن -تلاش میکنیم همه چیز درست میشه میگه حتما یک دری به رومون باز میشه امیدوارم همه موفق باشن باز هم از همه ممنونم
سلام دوستان ما هم مدیکال مون و دادیم و منتظر پس ریکوست یوم انشأ تا قبل می بیایم که پسرم زیر دو سال باشه ، همسر من فوق لیسانس تاسیساته و من مهندس نرم آفزارم ولی کارم آرایشگری هست و تم تولد زبان هم در حد ٦.٥ مکالمه از الان نگران کارم ، به احتمال زیاد بیان تورنتو ، نمی دونم آرایشگری باید باز هم دوره برم یا می تؤمن برم شاگردی؟ نمی دونم کار تم تولد أونجا أصن هست یا همه چی آمادس ؟ همسرم ٥ سال سابقه داره هم أجرا هم طراحی تأسیسات و موتورخونه و هم نگهداریش ، اگر آشنا دارین که معرفی کنین که بتکونه هلپر بشه یا حتی رایگان شاگردی کنه ممنون می شم ، آخه می ترسم تو غربت بیکاری و خونه موندنش باعث از بین رفتن روحیه هممون بشه
چیزهایی که دست کم میگیرید,کسی دیگر برای بدست آوردنشان راز و نیاز میکند.