2777
2789
مامان سارا جون و سما جون ممنونم
ولی چطور گریه نکنم بعد 16 ماه هنوبلاتکلیف هستیم با 2بچه کوچک -وخرج ومخارج اینجا برام خیلی خیلی سخته که در آرزو باشیم که کسی حتی برای کار جنرال باهمون تماس بگیره
بچه ها ببخشید که شما رو هم درگیر ناراحتیهام کردم و از همه کسایی که برام ایمیل زدم و حمایت روحیم کردند راه بهم نشون دادن ممنونم واقعا اگر هر کجا کانادا کار باشه ما میریم
امیدوارم که بزودی بیام اینجا و خبرهای خوب بدم
امیدوارم همگی موفق باشید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صد گل جونم تورو خدا خودت رو اذیت نکن.خدا بزرگه.

تنتون سلامت باشه بالا سر بچه ها باشین انشاالله.

من نمی دونم اونجا چه جوریه اما می تونی یه کار خانگی راه بندازی تا خدا بخواد و برین سر کار اصلیتون.مثل همین کترینگ.

کارای ناخن اگر بلدی.کارای تولد.نمی دونم هر چی به ذهنت می رسه.
سما جان ممنون
میدونی من کارم در ایران در رابطه با نرم افرارهای بانک-اوراق مشارکت-بروان-حواله-چک رمزدار و... بود و 4سال هم قسمت کاستمر سرویس بانک (خودپرداز-کارت-نرم افزار بانک)بودم یک دوره کالج ثبت تام کردم البته بصورت غیر حضوری که بتوانم اینجا وارد بانک بشم البته زبانم هم باید خیلی خوب باشه
درضمن هنرخاصی هم بلند نیستم ولی ارت خیلی ممنونم
آره سما جون 5000 نفری هستند الان برای شب چله 3تا مراسم دارن
صدگل جون من بهت حق میدم دوست عزیز روزهای سخت و نفس گیریه روزهایی که آدم کار نداره اما باید امیدوار باشی بالاخره همه کسانی که اینجان راه خودشونو پیدا کردن شما هم پیدا میکنید. ظاهرا الان مارکت کار خوب نیست شرکتی که من کار میکنم که حتما اسمشو شنیدین الان در وضعیت واقعا سخت و نفس گیریه . جمعه یکی از پروژه های شرکتمون رو کارفرما متوقف کرد و مطمئنا ژانویه ماه خوبی واسه کارمندان شرکت نخواهد بود اگر تا اون موقع پروژه نیاد اما کاری نمیشه کرد باید فقط نگاه کرد با استرس چیزی درست نمیشه. یک همکاری دارم که 45 ساله کارمند این شرکته جمعه بهم میگفت شرایط اینجا در یک روز عوض میشه هیچ چیز قابل پیش بینی نیست دنت وری.
جواب مهاجرت سریع من و خانواده:

خیلی از دوستان اقیانوسی هستند به عمق یه وجب، و از هر موضوعی یه کم اطلاع دارند...می خوان خودشون بدون وکیل اقدام کنن و سریع و بدون خطا هم قبول بشن... ولی اگه یه کم تخصصی فکر کنید می بینید که هر کاری نکته های خاص خودش رو داره و کاردون خودشو می طلبه...

ما هم پول دادیم به وکیل که غصه کمبود امتیاز و نقص مدرک و ... نخوریم و راحت قبول بشیم...

حالا هی دوستان به من ایمیل میزنن که چجوری کارت درست شد و به ما بگو روش کارت را... من فقط رفتم با وکیلم آقای گنجی قرارداد بستم. با اطمینان اسمش و سایتشو میارم چون بهش ایمان دارم.http://www.ganjico.com

حالا شما ها هی برید بپرسید امتیاز کم دارید یا زیاد (مخصوصا آی دی سماء) ...آخرش هم قوانین تغییر می کنه و باید پول بیشتر یا مدرک زبان بهتری بدید!

کیان جان اسکیل ورکر یعنی چه؟
سما از روش اسکیل ورکر اقدام میکنه یعنی باید زبانشون عالی باشه اهل مطالعه و جستجو باشند-به نظر من کسی که اسکیل ورکر هست احتیاج به وکیل نداره
گر چه که ما خودمون وقتی امدیم وکیل گرفتیم ولی واقعا وکیل هیچ کاری نمیکنه ولی قبول دارم که استرس کمتری دارید

اگر همه ازت سوال میکنن شاید به این علت هست که بجایی اینکه تجربه یاتتون رو در ضمینه پروسه مهاجرت با بقیه در میان بزارید این صفحه رو تبدیل به تبلیغ روشهای مهاجرتی کرده بودید
کمی با خودتون و بقیه صادق باشید
سما جان فقط به اهدافت فکر کن روی زیان و تخصصهایی که لازم دارید تمرکز کنید
آره مرسی از پیشنهادی که دادی
حالا همسرم دنبال کار ودانشگاه هم هست هر کدوم بشه میره من هم تمرکز کردم رو این دوره بانک تا ببینم چی میشه
کیان جان عزیزم کسایی که توی این تاپیک می یاند معمولا یه کوچولو یه سری اطلاعات درمورد مهاجرت دارند پس این جمله ای که فرمودید:
ما هم پول دادیم به وکیل که غصه کمبود امتیاز و نقص مدرک و ... نخوریم و راحت قبول بشیم...
البته ببخشیدها یکم خنده داره چون چه با وکیل چه بدون وکیل یک سری از مدارک رو مثل امتیاز آیلتس و تکمیل پرونده رو باید داشته باشید و وکیل هیییییچچچچچ کاری نمیتونه بکنه
موفق باشی عزیزم ...
یه جایی خونده بودم که وقتی یه نفر زیادی عاشق یه نفر باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش!!!
صد گل جان اگر تو ایران کارمند رسمی بودید چرا مرخصی بدون حقوق نگرفتید که اگر نتونستید بمونید حداقل راهی برای برگشت داشته باشین
ضمنا مطمین باش خدا خیلی بزرگه و هیچ وقت بند شو تنها نمیزاره
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
همسر منم ٥فروردین امتحان ایلتس دارن دنبال یه هتل نزدیک حوزه امتحان یشون هستم کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیاید همه

_88rahaddd | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792