2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صد گل جان امیدت بخدا باشه انشالله درست میشه و کار خوب پیدا میکنید
یه سوال همسر تون تو ایران کارمند رسمی مخابرات بودن؟ و الان به آمدن به ایران فکر نمی کنید؟
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
الهی بگردم صدگل جون راست میگی خیلی سخته
شاید خودتم دنبال کار بگردی بد نباشه. یه قسمتی از پول مهد را که دولت میده باقیشم در تکس ریترن میتونین تا حدی بگیرین
امیدوارم این روزای سخت برای همه ما تموم بشه
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
مامان سارا خیلی خیلی ممنونم آره خیلی سخته یعنی روزی نیست که گریه نکنم ولی همش توکلم به خداست میدونی وقتی ایران بودم برام معجزه ای رخ دارد من و همسرم از نظر علم پزشکی هرگر نباید صاحب فرزند میشدیم و کلی هم دکتر رفتیم و حتی ivf هم کردم ولی جواب منفی شد ولی الان 2بچه دارم و که هر 2تا بچه هام رو هم طبیعی بادار شدم
این معجره زندگی من بود والان هم همش با خودش حرف میزنم وازش میخواهم که دوباره گره زندگیم رو باز کنه
امیدوارم که سال 2014 سال خیلی خوبی باشه و همه به آرزوهاشون برسن
هلیا جان همسر من کارمند رسمی بود و سرپرست بود اگر یادتون 2-3 سال پیش سپاه مخابرات خرید و خصوصی شد همسرم خودشو جابجا کرد و رفت شرکت زیرساخت (مرتبط با وزارت ارتباطات)که همچنان کارمند رسمی بمونه
هلیا جان من تو بزرگترین شرکت کامپیتری ایران کار میکردم در تهران -حقوق و مزایای من بیشتر از همسرم بود
اگر از من بود 3 ماه پیش برگشته بودم اتفاقا همسرم اصلا حاضر نیست برگرده میگه ما باید تمام تلاشمون رو بکنم میگه اگر کارگری هم شده من باید بکنم .میگه از اول نباید میآمدیم حالا که اومدیم بر نمیگردم امیدوارم یک روزی از این همه تلاشش نتیجه بگیره
صدگل جان مرسی که جواب دادین.مطمین باش وقتی همچین معجزته بزرگی برات اتفاق افتاده بدون که خدا دوست داشته و دوباره گره زندگیتو باز میکنه فقط و فقط به خودش توکل کن انشالله سال جدید یه کار خوب پیدا کنید
راستی عزیزم شما که همسرتون کارمند رسمی بودن می تونستید مرخصی بدون حقوق بگیرین و بیاین اونجا و هر وقت کار پیدا کردین مطمین شدنی بعد استعفا می دادین که حداقل یه راه برگشتی داشته باشین
بدترین روزها امیدوار باش!همیشه زیباترین باران ها از سیاه ترین ابرها می بارد.
صد گل جون امید به خدا .امیدوارم زود زود بیای اینجا پیغام بگذاری و بگی یه شغل عالیییییی برای همسرتون پیدا شده
امیدت رو از دست نده گلم ما هم برات دعا می کنیم...
یه جایی خونده بودم که وقتی یه نفر زیادی عاشق یه نفر باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش!!!
کیان جون


شما همه ی روش ها رو اقدام کردی و هی تبلیغ می کنی این دفعه سایتتون رو نذاشتی؟

تا دیروز هی می گفتی دنبال یه وکیل می گردم و با تحقیق به این وکیل رسیدم حالا کارتون اینقدر زود درست شد.
رنگین کمون
پست ها: 426
عضویت: 18/3/1392
1392/9/9 12:26 ب.ظ

سلام
دوستان عزیز خارج از ایران و یا کسانی که مشتری خارجی دارند.
...........
فروش نفت و پتروشیمی ایران به هر کشوری که بخواهید.

بصورت مستقیم از وزارت نفت ایران بدون هیچ خلاف و ابهام و یا قاچاق.

دلیل فروش:به دلیل اینکه نفت ما تو تحریم هست و متاسفانه بشکه های زیادی نفت روی دریا بلااستفاده مونده.

فروش زیر قیمت.

موقعیت مناسب برای تجارتی بزرگ.

برای اطلاعات بیشتر لطفا ایمیل بدید.



hamin naft foroshi ro to ninisite kam dashtimmm
...و خدایی که در این نزدیکی‌‌ست...
سلام

ایشالا که همتون خوب هستین

سما جون حیف شد بازم هرچی‌ که صلاحتون باشه ایشالا واسه یه جایی‌ که خودتون هم بخواید درست بشه

مامان سارا جون یکی‌ از دوستامون دیشب اومد کلگری آدرس وبت رو بهش میدم احتمالا بیاد عزت خرید کنه چون اینم مجرد طفلی

صد گٔل جون خیییلی سخته اما سعی‌ کن سخترش نگیری به خودت گریه نکن عزیزم ایشالا درست می‌شه تنها هم نیستی‌ این مشکلات مهاجرت هستش که خیلیا گذروندن شما هم میگذرونی مواظب خودت و همسرت باشی‌ عزیزم امیدتون به خدا

ما هم که دیشب رفتیم کریسمس پارتی کمپانی مجید اینا خیلی‌ خوش گذشت

کیان پارسا هم اصلا گریه و اذیت نکرده بودن با نانی‌ ظاهراً که عادت کردن از این بابت خیلی‌ خوشحالم دارم کم کم راحت میشم
...و خدایی که در این نزدیکی‌‌ست...
نامه اسرار آمیزی به نام شانس

سلام
شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!! شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند...
این نامه از روی شانش برای خوش شانسی شما فرستاده شده است. نسخه اصلی علیرغم اینکه مدعی می‌شوند در کشور انگلستان می‌باشد در ونزوئلا نزد یک دختر دانشجو که نامش ماریاست می‌باشد و ارسال کننده اصلی آن هم ماریا می‌باشد و این نامه توسط یکی از مهندسین ایرانی که در یکی از پروژه‌های شرکت های ایرانی که در آنجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقی در یک ایمیل کاری از دوست و همکار ونزوئلائیش دریافت شد و او نیز به همه دوستان خود که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران بودند ارسال کرد و دوست به دوست به دست شما رسیده است.
این نامه تا کنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت، از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده است. و افرادی که نامشان در این نامه هستند همه دارای هویت واقعی می‌باشند.
شانس برای شما فرستاده شده است. شاید در دور بعد، نام شما هم به عنوان یکی از این افراد در این نامه قید شود. ظرف مدت کمتر از سه روز پس از دریافت این نامه اخبار خوشی را دریافت خواهید نمود.
این شوخی نیست. با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد. پول نفرستید، کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس احتیاج دارند. این نامه را نگه ندارید. این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت ازدست شما خارج شود. یک وکیل بلژیکی می گوید: نود و دو هزار یور بابت حق‌الوکاله‌ام دریافت نمودم ولی احساس می‌کنم چون این زنجیر را شکستم آن را از دست دادم.
در همین حال در اسکاتلند یوهان کی می‌گوید: به دلیل اینکه این نامه را به جریان انداختم 3 روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه‌کشی، هدیه بیمه عمر خود را قبل از موعد به ارزش یک میلیون دلار دریافت کنم.
در ایران شخصی به نام شیما حیدری می‌گوید: زمانی که این نامه به دستم رسید ابتدا زیاد توجهی نکردم. آن روزها من کمی نگران، کم حوصله و وضعیت مالی زیاد مناسبی هم نداشتم و زمانی که این نامه به دستم رسید، حدوداً اوایل ماه آگوست سال 2009 میلادی بود که بعد از مدتها ایمیلم را باز کردم؛ اول زیاد توجهی نکردم اما بعد که این نامه را خواندم برایم جالب بود. حتی تا اینقدر جالب بود که بار انرژی مثبت خاصی برایم داشت. من آن را برای کلیه دوستانم ارسال کردم و دو روز بعد از آن فکر بکر و نویی به سرم زد و اولین کاری که کردم رفتم یک DOMAIN به نام ثبت کردم. همین ایده و فکر که بعد از دریافت این نامه به ذهنم رسید، منتج به رونق خارق‌العاده به فعالیت‌های اقتصادی من شد که الان ارزش میلیونی بالایی دارد و حتی توانستم به خیلی از دوستانم نیز در این رابطه کمک شغلی و مالی کنم و من رو خیلی مشهور و ثروتمند کرد.
در این مورد خیلی افراد به این نسخه اعتقاد دارند و برایشان شانس آورده.
تینو یک نقاش معروف محلی هلندی می‌گوید: من و شاگردانم آرزو می‌کنیم یکبار دیگر این نامه به دست ما بصورت اتفاقی برسد. چون یکبار که رسید این کار شانس بالایی برای ما داشت و توانستیم از این راه با خیلی از آدمها در مورد کارمان دوست بشویم.
این اتفاق برای شما هم خواهد افتاد به شرط آنکه شما هم به نوبه خود آن را برای دیگران، حداقل برای همه دوستانتان ارسال نمایید.
حتما 20 کپی بفرستید و ببینید که ظرف مدت 4 روز چه اتفاقی می‌افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شد و این نامه از مارایا پیگیری و به ژوهان مرد خیری در آمریکای شمالی نوشته است. او دانشجوی مهندسی مکانیک است و شاغل. از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان و همکارانتان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپریز دریافت خواهید نمود. این یک حقیقت است حتی اگر شما یک شخص خرافاتی نباشید. حداقل به این باور داشته باشید که در آن نامها و هویتهایی وجود دارد که قابل استناد و دسترسی بوده و می‌توان با آنها مکاتبه نمود که این موضوع را تصدیق کنند.
پال سینگ کارمند اداری یک بانک در نپال این ایمیل رادریافت نموده ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و ظرف مدت چند روز شغل بهتری بدست آورد.
بخوانید و فقط پاک نکنید.
اگر باور کنید چیزی از دست نمی دهید.
انتخاب با شماست!!!
کافیست ایمان داشته باشید!
" متن نامه "
به نام صاحب شانس (همکار گرامی)
"دوست من، با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد.
با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید!
این یک راز است... راز بقاء انرژی... رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است...."
همه ی لرزش دست و دلم ازآن بود که عشق پناهی گردد ... مرهمی ... تکیه گاهی ... نه گریزگاهی
صدگل جون گریه چرا دختر! بدون خیلی ها شرایط تو را دارن و یا حتی بدتر...ما خودمون روز به روز زندگی میکنیم یعنی واقعا نمیدونیم فردامون چی میشه
اما باید قوی بود
خدا را شکر همسرت اراده قوی ای داره و نتیجه میگیره
ایشاله تو میری ایران و با روحیه برمیگردی
تو ک معجزه خدا را دیدی نباید نا امید بشی
موفق میشین عزیزم
یادت باشد، هوایم را بی اجازه داشته باشی!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز