مامان سارا خیلی خیلی ممنونم آره خیلی سخته یعنی روزی نیست که گریه نکنم ولی همش توکلم به خداست میدونی وقتی ایران بودم برام معجزه ای رخ دارد من و همسرم از نظر علم پزشکی هرگر نباید صاحب فرزند میشدیم و کلی هم دکتر رفتیم و حتی ivf هم کردم ولی جواب منفی شد ولی الان 2بچه دارم و که هر 2تا بچه هام رو هم طبیعی بادار شدم
این معجره زندگی من بود والان هم همش با خودش حرف میزنم وازش میخواهم که دوباره گره زندگیم رو باز کنه
امیدوارم که سال 2014 سال خیلی خوبی باشه و همه به آرزوهاشون برسن