2777
2789
سلام به همه

کیمیا جان من اشتباه گفتم من فرانسه هر دو تا رو 6 زدم وانگلیسی هر دو رو 4 . همسرم میگه 5و 6 توی یک سطحه. من نمیدونم همون b1 میشه باز هم یا نه !!!!

سماء جان همه چیز بستگی به خود ادم داره که چقدر فعال و گیرا باشه و چقدر بخونه و اینکه حتی چه نمره ای میخواد. هر جلسه هم یک بساعت و نیم هست مثل همه کلاسها.

شیوا جان ممنون از جوابت. راستی شما اصفهان زندگی میکردید نه ؟؟؟ نمره چند میخواهید برای تف ؟؟؟

به امید موفقیت همه دوستان.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام دوستان


مهر و ماه جان عزیزم فایل نامبرت مال 2011 هست بعید میدونم تا اردیبهشت و خرداد امسال بری مصاحبه عزیزم خیلی بیشتر از این باید صبر کنی با توجه به اینکه رشتتون هم 6 امتیازه.

خود من هم فایل نامبرم مال نوامبر 2011 هست با کسی که مشورت میکنم بهم گفت احتمال زیاد اسفند ، یا فروردین سال بعد میرم مصاحبه یعنی حدودا 1 سالو نیم بعد از فایل نامبر... آخه همون طور که میدونی پروسه کبک خیلی طولانی شده اخیرا وو با این قانون های جدید دارن محترمانه اعلام میکنن که دیگه مهاجر هم نمیخوان ولی خوب روند بازیهای سیاسی و حرفهای انسان دوستانشون نمیذاره که صریحا اینو به مردم بگن... من از خیلیا حتی وکیلها هم این رو شنیدم حرف خودم نیست
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
راستی بچه ها هر کسی تونست راهنمایی کنه

من همیشه تو این امتیاز های فرانسه مشکل داشتم اینا چجوری حساب میشه؟؟؟

مثلا تا سطح 4 رو تو فرم زده Beginner تا سطح 8 میشه intermediate تا سطح 12 میشه advanced

حالا چجوری میشه که یکی که 5 مثلا زده تو فرم امتیازش 8 حساب میشه؟

یکی که 8 زده تو فرم براش سطح 10 رو در نظر میگیرن؟
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سلام ساهارا جون mehr o mah گفت سال دیگه اردیبهشت یا خرداد جیگری.: )


راستی ما هم قرار بر این شد که با رشته ی همسری اقدام کنیم اما الان تا امدن پاس باید صبر کنیم.که 6 ماه زمان داره.

امیدوارم تا اون موقع چیزی تغییر نکنه و سر حرفشون بمونن که تا 31 مارچ همینه برنامه.(رشته همسرم نامحدوده اگه تغییر نکنه) .

دنبال زبانیم فعلا و اینکه چه امتیازی برای زبان نیاز داریم که منم مثل تو دقیقا سر در نیاوردم هنوز.

راستی عزیزم میلت که زبان کجا می ری نیومدا.:)
سلام دوباره به همه

اره ستاره جون نوامبر 2011 اومده چطور مگه ؟؟؟

ساهارا جان همونطور که سما جان گفت من هم گفتم اردیبهشت یا خرداد سال دیگه. میدونم پروسه طولانی شده.

شما هم 6 امتیازی هستی ؟ رشتتون چیه ؟
راستش من هم دقیقا این نحوه مصاحبه امتیاز رو نفهمیدم. و همش دارم می پرسم.

یک چیزی این اعمال قانونهای جدید مال اونهایی که تازه میخوان بفرستن دیگه نه ؟ یعنی به ما که مربوط نمیشه ؟ منظورم اینه خدائی نکرده یهو مثل فدرال که 280 هزار تا پرونده از قبل که مال ماها هم هست رو که خدای نکرده برگشت نمیدن نه ؟؟؟؟؟
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
سلام
مهر و ماه جون ما اصفهان نیستیم اما برای امتحان تف که 8 اردیبهشته میایم اصفهان. ما هر دومون B1 میخوایم
دعا کنید انشالله نمرمون رو بگیریم.
سما جان آره عزیزم ما با شرکت ایرانی قرارداد بستیم.چیکار کردی بالاخره وکیل میگیری یا نه؟
سلام شیوا جان

میگن b1 آسونه. ان شاءا... میتونید بیارید. خبرمون کن.
موفق باشی.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
سلام دوستان.

نسیم جونم خوبی جیگر؟طلا پسر چطوره؟



شیوا جونم ما تا پاس همسری بیاد باید زبان بخونیم و امتحان بدیم.بعد اگه بتونیم خودمون اقدام کنیم خوبه وگر نه باید وکیل بگیریم.اسم دفتری که قرارداد بستی رو می تونی بگی؟:)

راستی بچه ها با بخواییم امتحان تف رو 5 ماه دیگه بدیم کی باید ثبت نام کنیم؟هنوز برگزار می شه؟چجوری باید ثبت نام کنیم؟
آهان راستی دوستان.


به نظر من الان سرعت پیدا می کنه قضیه مهاجرت چون وقتی خیلی دیلی پیدا کرد که پرونده ها رفته بود سوریه و تا این پرونده ها جا به جا بشه طول می کشید اما حالا که یه سره می ره ترکیه فکر می کنم سرعت بگیره و بشه مثل قبل.
امیدوارم.

شماها پروندتون جزو سوریه بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مهر ماه جان من رشتم 6 امتیازه . مترجمی زبان انگلیسی. مین هم خودم هستم . انگلیسیم خوبه. فرانسه هم دارم میخونم البته تو PARLE خیلی بهتر هستم باید EQUETER رو کار کنم بیشتر.

نه تا اردیبهشت و خرداد سال دیگه طول نمیکشه ایشالله ولی احتمالا بیفته اسفند یا فروردین .

من شامل قانون جدید نشدم ولی خودم میرم امتحان TCF رو میدم تو سفارت البته الان نه برای مرداد. چون میخوام C1 بگیرم اگه خدا بخواد.

سما جان اگه بخوای TEFQ بدی احتمالا موسسه قطب راوندی ثبت نام میکنه باید سر بزنی به سایتش همه چیز رو نوشته اونجا. ولی تو که برای 5 ماهه دیگه میخوای باید سه ماه دیگه سایتش رو چک کنی.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سلام دوباره

شیوا جان یعنی تف بفرستی تازه قبول میکنن بعد باید منتظر مصاحبه باشی ؟؟؟

سما جان پاس که اومدنش خیلی طول نمیکشه !!!! یک ماهه میخوای امتحان بدی ؟ چند میخوای ؟

من هم راستش در مورد وقت گرفتن نمیدونم ولی دوستم میگفت میخوای ابن مثلا امتحان بدی باید الان وقت بگیری!!!! هنوز نمیدونم. دنبالش نرفتم.

من مال همون کبک بوده پرونده ام. ولی دوستم مال ژانویه 2011 بود جزو سوریه میشد. وکیلش گفته احتمالا تا خرداد یا دعوت به مصاحبه میشه یا تف میخوان. فایل نامبرش خرداد پارسال اومد.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
سلام ساهارا جان

خوش به حالت که انگیلیسیت فوله. من تازه باید بعدا اون رو هم کلاس برم. البته تا حدی میتونم حرف بزنم ولی نه مثل بلبل!!!!!

ما هم خودمون میخوایم امتحان بدیم همون که فقط دو تا مورد هست. نمیدونم دقیقا کدوم میشه. قاطی کردم.

ولی برای اواخر مهر یا آبان میگم بدیم که بیشتر بخونیم.

من هم دارم میخونم ولی هنوز خیلی باید کار کنم.

امیدوارم موفق بشیم همگی.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
سما جون ما با آی تی سی قرار داد بستیم 4500 تا . اواخر شهریور یا اوایل مهر بود.

مهر و ماه حان گرفتم B1 اگه واسه مصاحبه باشه که آب خوردنه اما امتحان خیلی فرق داره و سخت تره. اگه تحقیق کنی متوجه میشی که عموما بچه هایی که آفیسر بهشون مثلا B1یا B2 داده تو امتحان مثلا A2 شدن.
قضیه پروندمون رو نمیدونم اما احتمالا همینطوریه که شما میگی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز