سلام به همه
کیمیا جان من اشتباه گفتم من فرانسه هر دو تا رو 6 زدم وانگلیسی هر دو رو 4 . همسرم میگه 5و 6 توی یک سطحه. من نمیدونم همون b1 میشه باز هم یا نه !!!!
سماء جان همه چیز بستگی به خود ادم داره که چقدر فعال و گیرا باشه و چقدر بخونه و اینکه حتی چه نمره ای میخواد. هر جلسه هم یک بساعت و نیم هست مثل همه کلاسها.
شیوا جان ممنون از جوابت. راستی شما اصفهان زندگی میکردید نه ؟؟؟ نمره چند میخواهید برای تف ؟؟؟
به امید موفقیت همه دوستان.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد.
پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...