2777
2789
مهر و ماه جان زیاد خودتو درگیر انگلیسی نکن همون فرانسه رو خوب خوب یادبگیری تمومه. شاید افیسر ازت یه سوال کنه اونم آسون مثلا میگه بگو دیروز چیکار کردی. ولی هر چی میپرسه از بقیش فرانسه هست و بس.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سلام دوستان

مهر و ماه جون من همسریم سربازه گلم سه ماه مونده تا خدمتش و بعد کارت پابان خدمت و جدیدا پاس که طولانی شده.

البته دیگه فرقی هم نداره ما خیلی بخوایم فشرده بخونیم فرانسه همون 5 ماه طول می کشه.

یه وکیله گفت بیا تو مین بشو و قرارداد ببند بعد پاس همسرت رو با مدرک بعدی می فرستیم کهفهمیدسم گول ملیده بود و خوب شد نکردیم این کارو

فقط این که رشته همسرم صنایع تحلیل سیستم هاست وکیله گفت وقتی می بری ترجمه باید بهت بگم چه نکته ای رو رعایت کنی وگر نه کل پرونده می پره.
من رفتم دیدم صنایع نیست که اههههههه دیگه نمی دونم به خدا.حالا پس فردا قراره بریم واسه امتیازمون همون جا باید ببینم چی می گه خانمه.تا بریم فرانسه و ببینیم چند باید بگیریم.
من که اصلااااااااااااااااااا نمی دونم نمره هایی که می گین چیه.
آخه من تا الان فدرال بودم و خوداشتغالی کبک که اصلا تف نداشت حالا سر در نمیارم.

:-)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شیوا جون به خدا آدم دوستای خوبی مثل شما داشته باشه دیگه نباید غصه بخوره به قول سما یه وقتایی آشناهای آدم به آدم اینقدر محبت نمیکنن که بچه ها تو نینی سایت محبت دارن. ایشالله زودتر همه کارتون درست بشه تو کانادا ببینمتون .

سما جون مرسی عزیزم من خوبم پسرم هم شیطون شده همش لگد میزنه حالا بهش گفتم شانس اوردی لگدات درد نداره مگرنه پس میزدم امیدوارم بترسه محکم تر از این لگد نزنه.
سلام دوباره

حتما تعجب میکنید تا حالا نبودم حالا همش هستم. !!!!!امروز خونه هستم و گفتم زیاد بیام اینجا کمی با دوستام مشورت کنم.


سماجان قضیه تون همونطور که خودت گفتی کمی قاطیه . من هم که کلا سر در نمیارم وگرنه حتما راهنمائیت میکردم.

ساهارا جان. ممنون از دلگرمیت. من یک پسر 9 ماهه دارم. سر کار هم میرم و دو شنبه و 5 شنبه تعطیلم. جمعه ها هم کلاس دارم. خودت حتما میدونی با وجود بچه چقدررررررررررررررررررررر سخته درسخوندن تازه سر کار هم بری. ولی دارم تلاشمو میکنم. و سعی میکنم حتما روزی یکی دو ساعت بخونم اگه بیشتر هم شدم که چه بهتر. تا خدا بخواد مصاحبه قبول بشیم.

اگه راهنمائی خاصی به ذهنت میرسه بهم بگی. ممنون میشم.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
تورو خدا چقدر نا امید شدم پس مهر و ماه....................................................

آخه این وکیل آخریه به من گفت از طریق خوداشتغالی طول می کشه زیاد و بیا از این طریق اقدام کن گفت رشته همسرت هست و نا محدود می گیرن اگه قوانین عوض نشه بعد گفت باید قبل از ترجمه بهتون بگم که فلان اصطلاح رو که تو کانادا هست حتما بگنجونه................................یعنی الکی که نگفته هان؟وگر نه باید خوداشتغالی اقدام کنیم اونم کلی زمان بره.
اره سر کار با وجود بچه سخته من خودم هم سر کار میرم عزیزم اونم هر روز. بازم خوبه تو دوشنبه و پنجشنبه خالی داری. تازه درسته بچه کوچیک سخته ولی هر چی بچه بزرگتر میشه کار سخت میشه. مثلا پسر من اصلا نمیذاره من یه خودکار دستم بگیرم تا میام درس رو شروع کنم میاد و تمام وسایلم رو جمع میکنه میگه باید باهام بازی کنی. خیلی خیلی سخته. ولی خوب شدنیه.

باید حتما وقت بزاری برای فرانسه من خودم راحت هر روز تا 4 ساعت کار میکنم باید اینطور کنم وگرنه نمیتونمc1 بگیرم . بیشتر اوقات شبها شروع میکنم وقتی پسرم خوابید همه جا سکوت و آرامشه.

البته 5 ساعت رو حتما 2 ساعت روی parler و بقیه رو اگه بشه صحبتهای استاد و غیره.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
راستی نمیدونم چرا این همه میخونم باز تا همسرم یک سئوالی میپرسه کلیییییییییییییی فکر میکنم. بعد اعصابم بهم میریزه.
ناامید میشم و عصبانی.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
چقدر خوب میخونی عزیزم. خوش به حالت. کارت تا چه ساعتیه. من از 7 صبح میرم تا بیام خونه میشه3. پسرم که بخوابه درس میخونم از شانس من هم کم خوابه. عصری هم کمی باباش میبرتش بیرون بشه میخونم. کار خونه و.... هم دارم. شبا معمولا تا 11 میخوابه ولی خودم اینقدر خسته هستم که توان خوندن نداریم.

الان هم خیلی عصبانیم. باز توی یک سئوال موندم.

میشه بگی واسه پقله چطوری کار میکنی ؟؟؟؟

کلا میتونی راهنمائیم کنی چطوری به 5 ساعت میرسونی ممنون میشم.

اهان من سر کار هم حدود 2 ساعت حتما گوش میدم. ولی هنوز از خودم ناامیدم وانراضی. خیلی خیلی باید بیشتر کار کنم.


ممنون میشم عزیزم.
موفق باشی.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
مهر و ماه جان ببین ساعت کار منم از 9 هست تا 4 بعد از ظهر. بیام خونه میشه 6 . خسته و کوفته با این همه کار خونه با بچه کوچیک. خیلی سخته ولی دارم تحمل میکنم و میخونم.
احتمال داره تا دو ماه دیگه بیشتر سر کار نرم چون خیلی داره بهم فشار میاد. با محل کارم هم صحبت کردم قبول کردند چون آشنامون هست . در مورد سابقه کار باهاشون حرف زدم که اگه نرم نامه سابقه کارو بهم بدن تازمانی که میخوام برم مصاحبه.
ببین کلاسی که من میرم فوق العاده عالیه تو کرج هست. الان ترم سه هستم کلا 5 ترم میخونیم. فقط مکالمه هست و قضیه و داستانش با کل این کلاسهای بیرون متفاوته. کلاسمون یک روز در هفته هست 3 ساعت ولی کل اون هفته رو باید parler کار کنیم حداقل اقل روزی 2 ساعت باید parler کنیم وگرنه اصلا جلو نمیریم یعنی استاد نمیذاره بریم ترم بالاتر. دو هفته دیگه هم امتحان ترم 3 دارم . حسابی دارم میخونم. ببین کار ما با جمله هست نه با کلمه. چون کلمه به محض اینکه میاد تو ذهن فراموش میشه ولی وقتی تو جمله باشه و چندین بار تکرار شه سپرده میشه به حافظه ادم . اینه که ما باید جملات رو حفظ کنیم و اونا رو تو ساختارهای جمله بندی خودمون به کار ببریم.
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم
سلام عزیزم من الان ادت میکنم. وقت داری کمی با هم صحبت کنم.
در ضمن خیلی خیلی از راهنمائیهات ممنونم.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
من ادت کردم ظاهرا نبودی ولی برات پیغام گذاشتم. تونستی با هم شب سر یک ساعتی قرار بذاریم حرف بزنیم.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز