سلام دوستان
مهر و ماه جون من همسریم سربازه گلم سه ماه مونده تا خدمتش و بعد کارت پابان خدمت و جدیدا پاس که طولانی شده.
البته دیگه فرقی هم نداره ما خیلی بخوایم فشرده بخونیم فرانسه همون 5 ماه طول می کشه.
یه وکیله گفت بیا تو مین بشو و قرارداد ببند بعد پاس همسرت رو با مدرک بعدی می فرستیم کهفهمیدسم گول ملیده بود و خوب شد نکردیم این کارو
فقط این که رشته همسرم صنایع تحلیل سیستم هاست وکیله گفت وقتی می بری ترجمه باید بهت بگم چه نکته ای رو رعایت کنی وگر نه کل پرونده می پره.
من رفتم دیدم صنایع نیست که اههههههه دیگه نمی دونم به خدا.حالا پس فردا قراره بریم واسه امتیازمون همون جا باید ببینم چی می گه خانمه.تا بریم فرانسه و ببینیم چند باید بگیریم.
من که اصلااااااااااااااااااا نمی دونم نمره هایی که می گین چیه.
آخه من تا الان فدرال بودم و خوداشتغالی کبک که اصلا تف نداشت حالا سر در نمیارم.
:-)