2777
2789
سلام عزیزم خوبی

فایل نامبر اکتبر 2010 رو داشتی ؟ پس چرا اینقدر دیر به مصاحبه میری؟ رشتت چند امتیازه؟

الان من سراغ دارم رشته های 6 امتیازی نوامبر و دسامبر هم رفتند مصاحبه !!
خدا در درون من است ، متاسفم لطفا مرا ببخش متشکرم دوستت دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام سما جون چطوری خانوم؟ ما که دیگه از روز اول که ازدواج کردیم همش به جدایی گذشته این دفعه فرقش این بود که یه دو سالی با هم بودیم. یه زره سخت تر بود از همیشه چون خیلی به هم عادت کرده بودیم. راستی چی شد تصمیمت عوض شد؟ این ها هم خیلی گرون میگفتن؟
سلام نسیم جونم نمی دونم به خدا.
این سایت رو که اولیه اصلا باز نشد دومی هم خود سایت باز می شد اما هر قسمت رو که می خواستم باز کنم ارور می داد.:)
می بینی وضعیت نت ایران رو؟عالیه.
الان زنگ زدم کانادا یه دفتر مهاجرتی بود.تو سایتش قیمت هاش رو خوب نوشته بود حدود 4000 تا اما معلوم نیست قرار شد یک ساعت دیگه بهم زنگ بزنه خود وکیله.:)
نسیم جونم تو چرا از الان نمی ری ونکور؟به خاطر کارت؟می دونم خیلی سخته عزیزم.راستی مادر پدرت ایرانن؟اونجا فقط خالت پیشته؟عزیز دلم.نازی.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.
من الان سر کارم رفتم خونه ایمیل آدرسشون رو برات میفرستم. راستی از یکی شنیدم که اصلآ سراغ مهرانه طباطبایی نرو میگن خیلی مردم رو سر میدونه. من هم به دو دلیل نمیرم هم کارم هم اینکه اینجا الان دکتر و بیمارستانم مشخس شده خیلی گشتم که حتما دکتر و بیمارستانش خوب باشه فکر نمیکنم الان که دیگه تو 6 ماه هستم اونجا بتونم دکتر یا بیمارستان خوب پیدا کنم. بیچاره به شوهرم گفتم گوش به زنگ باش هر وقت بهت گفتم دارم میرم بیمارستان تو هم برو فرودگاه با اولین پرواز بیا اینجا.
این خانم وکیل الان با ما تماس گرفت.و کلی صحبت کردیم.

به خدا نمی فهمم دیگه.

گفت بیاین از طریق همسرت اقدام کنین واز طریق اسکیل ورکر کبک اقدام کنین تا پاس همسرت بیاد بشینین فرانسه

بخونین و امتحان بدین یهو بفرستین همه مدارک رو.

حق الوکاله هم گفت همو4.500 تا. باید سرچ کنم ببینم تا چه حد معتبر هست این خانم.

خلاصه که ما فعلا درگیر بالا پایین شدن های دلار هستیم.فردا خدا کنه مذاکرات به جاهای خوب برسه و دلار ارزون بشه و ما بتونیم از عهده خرج وکیل بر بیایم.اگه نه که خودمون اقدام می کنیم دیگه واسه اسکیل ورکر وکیل هم نمی خوایم.:)

آهان یاد بیمارستانت نبودم.ای جونم تو با مصی فارغ می شی :)))))))))))))))))))))))
اون از سر بازی تو از بارداری.
انشاالله که با سلامتی و دل خوشی عزیز دلم.همسریت هم موقع زایمان کنارت باشه عزیزم.آخییییییییییییی نی نی.قربونت برم خیلی زحمت افتادیا به خدا.
من از آشنا این همه محبت ندیدم که از تو که حتی من رو ندیدی تا حالا دیدم.
به خدا اون روز به مصی گفتم نسیم خیلی به من لطف کرد اشنا ها یه چیزی بهشون می گی دیگه می رن که برات پیدا کنن.:)
امیدوارم بتونم تو مراحل خوب زندگیت جبران کنم.مثلا همین دامادی پسمل طلا که من همون موقع می رسم کانادا.هههههههههههه.
می بوسمت نسیمی.
سلام به همه دوستان:
سما جان ،‌ببخشید دارم دخالت میکنم ولی ببین هر کدوم سریعتره اقدام کن . به زمانهاشون هم حتما تخمین 6 تا یکسال بیشتر اضافه کن .کارتت هنوز روی اپن آشپزخونه است و من هنوز بهت نزنگیدم (‌ایکون سپیای خجالت زده )‌.
برای منهم این سایت خیلی خوب بود . ماریا نلی باسی و شهرزاد توی اون موقعیتی که بودم خیلی کمکم کردن و همیشه ازشون ممنونم .به مراتب خیل یبیشتر از آشناهایی که اونجا داشتیم بهم کمک کردن ولی واقعیت بگم وقتی رفتم اونجا همون اقوام خیلی دور هم تا اونجا که میشد سر میزدن و ما رو اینور اونور میبردن . شکر خدا که به جز همون یه نفر که خیلی نسبت دوری داره ،‌دیگه همه اش دوستانمون هستن که کانادا هستن !!!
ُSI SI عزیز ،‌من یکی از دوستام که از طریق کبک اقدام کرده بود ،‌بعد از حدود 2 سال فرانسه خوندن رفت استانبول برای مصاحبه و قبول شد (‌آذر سال گذشته‌)‌الان هم منتظر مابقی کاره . بنظر نمیاد خیلی سخت باشه . البته مجرد بود ولی سرکار میره . اونم فول تایم . رشته اش هم شیمی بود .
من یه سوال داشتم از شهرزاد یا نلی باسی یا مابقی کسانی که pr هستن :
وقتی با کارت Pr میای ایران و میخوای دوباره بری ،‌با کارت PR از فرودگاه ایران خارج میشین ؟ چون توی پاس که ویزا نیست ؟ !!!
ممنون میشم ازتون .
بابام خیلی سرحال نیست،‌نفسم هم پدرمه ! . امتحان آیلتس سنجش هم که بهم خورده (‌فعلا " )‌.برام دعا کنید بچه ها .
سلام دوستان جونیا :)

سپیده جونم سلام خوبی؟نلی خوبه؟آقای همسری خوبن؟ نه بابا این چه حرفیه می دونم الان سرت شلوغه.هر وقت

خواستی من در خدمتم عزیزم.

آره احتمالا دوباره باید یه مشاور بریم تا امتیاز اسکیل ورکر کبک رو هم ببینیم چه جوریه که اگه خوب باشه خوبه :)

چرا عزیزم؟ناراحت شدم.انشاالله که زودی خوب می شن امیدت به خدا باشه خانمی من اگه قابل باشم حتما دعا می

کنم تو هم مار رو دعا کن.:*
سما جون عزیزم کاری نمیکنم که به هر حال ما همه این مراحل رو گذروندیم و خوب ما اینجا یک مقدار راحت تر به اینترنت دسترست داریم. این دو تا سایت هیچکودوم ایمیل ندارن شماره Green and spiegel هستش 0014168627880 و شماره migration law هستش 0014168620000 . سپیا جون درسته همون کارت PR نقش ویزا رو داره من هم که حتی با پاسپورت کانادایی میام تو ایران موقع خروج پاسپورت کاناداییم رو جای ویزا چک میکنن ببینن اجازه ورود به اینجا رو دارم یا نه
سلام به همه

کیمیا جان ممنون از جوابت. راستش من چون معلم دارم ترمی نمیدونم چقدر میشه. من دارم کفه کقم میخونم حدود 6 درس از کتاب 1 مونده. معلمم گفت این تموم شد میریم سر مکالمه و سئوالات. البته در این بین هم داریم کار میکنیم.

فایل نامبرما نوامبر اومده. رشتمومن هم 6 امتیازی. فکر کنم سال دیگه اردیبهش خرداد بشه زمان مصاحبمون.

امیدوارم موفق باشید همگی.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
راستی شیوا جان یادمه منو شما با هم اقدام کرده بودیم. نه ؟؟؟؟

یادم نیست رشتتون چی بود و کدومتون مین بودید. میشه دوباره بگی ؟

راستی مگه مدارکتون رو بعد 5 دسامبر فرستادید که ازتون تف میخوان؟؟؟

ما اول مهر یعنی اکتبر فرستادیم. فایل نامبر نوامبر اومد ولی چیزی نمیخوان.

ممنون میشم توضیح بدی.

موفق باشی.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
سلام سما جان.

هر جلسه 40 تومن.

معلمم هم خوبه. من راضی ام.
من خوشبختم برای داشتن دو چشم بینا، دو گوش شنوا، دو دست و دو پای توانا ، زبانی گویا، بدنی سالم و همسر و فرزند و خانواده ای خوب و سلامت و شاد. پروردگارم ، برای همه داده ها و نداده هایت سپاسگزارم...
سلام دوستان
اول از همه نسیم جونم عزیزم نبینم با اون نینی تو شکمت ناراحت باشی و گریه کنی. اون کوچولو تمام احساسات مامانش رو میفهمه.انشاالله تمام مشکلات و دوری ها به زودی تموم میشه و شما و همسری با اون خوشمزه کوچولو درکنار هم با آرامش زندگی میکنید.

مهر و ماه جان ما با هم اقدام کردیم اما شما جلوتر بودید راستش ما اول مهر تازه شروع کردیم به جمع کردن مدارک. البته پرونده ما یکماه تو کانادا دست وکیلمون بود که مثلا بررسی کنند کم و کسر نداشته باشه که این قانون جدید اومد. ما هم زنگ ردیم و کلی شکایت کردیم که شما باعث این تاخبر شدید و انها هم عذر خواهی کردن اما کار ار کار گذشته بود. پروندمون رو 9 دسامبر فرستاد اما گفت احتمالا قبول نمیکنن که خدا کمک کرد و قبول کردن . مشروط به اینکه تا 20 تیر مدرک تف رو براشون بفرستیم.
همسرم مینه و رشتمون هم 6 امتیازیه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز