سلام نسیم جونم نمی دونم به خدا.
این سایت رو که اولیه اصلا باز نشد دومی هم خود سایت باز می شد اما هر قسمت رو که می خواستم باز کنم ارور می داد.:)
می بینی وضعیت نت ایران رو؟عالیه.
الان زنگ زدم کانادا یه دفتر مهاجرتی بود.تو سایتش قیمت هاش رو خوب نوشته بود حدود 4000 تا اما معلوم نیست قرار شد یک ساعت دیگه بهم زنگ بزنه خود وکیله.:)
نسیم جونم تو چرا از الان نمی ری ونکور؟به خاطر کارت؟می دونم خیلی سخته عزیزم.راستی مادر پدرت ایرانن؟اونجا فقط خالت پیشته؟عزیز دلم.نازی.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.