2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام دوستان
راستش فایل نامبرمون حدودا سه ماهه که اومده و تا 20 تیر فرصت داریم که مدرک تف و آیلتس رو براشون بفرستیم وگرنه مدارک رو برگشت میزنن.
ما هم 8 اردیبهشت اصفهان امتحان تف داریم.دعا کنید نتیجه مطلوب رو کسب کنیم . من و همسرم هردومون B1 میخوایم.

بچه ها شما چند وقته فرانسه میخونید و چه کتابی و اینکه تا کجای کتاب رو خوندید؟
سلام نسیم جونم رسیدن به خیر عزیزم.همسری خوب بودن؟خوب به سلامتی امیدوارم که خونه ایده التون رو پیدا کنین.
مرسی عزیزم.خیلی لطف می کنی.اگه یه وکیل خوب پیدا بشه با قیمت عالی که خیلی خوب می شه.اگه نه که

مجبوریم با همین وکیل 6500 تایی قرارداد ببندیم.:)

پسمل طلای ما خوبه؟جیگرشو برم من یعنی من برای دامادیش می رسم کانادا هههههههههههه.
sama jan in do ta website ro check in lawyer ha irani nistan vali too chandta az forum ha negah kardam mardom azashoon tarif kardeh boodan mitooni beheshoon email bezani bebini che gheymati behet midan

http://gands.com
http://www.migrationlaw.com/

kolli zendegi bedoon hamsar sakhteh kheyli alaki alaki beham adat kardim man keh inghadr geryeh kardam moghe khodahafezi keh ashk oon ro ham dar ovordam. pesmal shoma ham khoobeh migam zoodtar bia inja keh man hesabi komak lazem daram ta in voroojak bozorg besheh nemidoonam haminjoorish cheh lagadhayi mizaneh migam mageh aslan to oon too ja dari keh inghadr lagad mizani cheghadr khoshhal shodam ke belakhareh shoharet ro razi kardi in aghayoon yeho mizanan be sim akhar
سلام دخترا خیلی خوشحالم که شما رو پیدا کردم من و همسرم برای مهاجرت اقدام کردیم از طریق اسکیل ورکر استان کبک اکتبر ۲۰۱۰ فایل نامبر اول ما اومد و الان که به وکیلمون زنگ زدیم گفت احتمالا توی مرداد یا شهریور باید برید مصاحبه خوشحالم که با هاتون اشنا شدم الان میخوام بدونم کسی از شماها هست که مصاحبه رفته باشه و قبول شده یکمی اطلاعات می خوام راجع به این موضوع خیلی برام مهمه لطفا راهنماییم کنین مرسیییییییی
خدای من خدایست که اگر سرش فریاد بکشم : به جای دست رد به سینه ام ، نوازشم می کند و می گوید : من که میدانم جز من کسی را نداری ...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز