2777
2789
عنوان

نینیم دخمله...

| مشاهده متن کامل بحث + 1914 بازدید | 146 پست
ب حرف اینو اون گوش نده بخدا اینکه سالمه روزی صدبار خداروشکر کن ،حالا انگار پادشاهی دارن ک انتظار پسر ...

واقعنم مردممون بخدا عقلشونو از دست دادن

نفسم هایلین💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا ما هم در عجبیم 4بار همش میگفت پسره اسمشو خواستیم بذاریم رضا .حتی روز قبل زایمان.خدا میدونه.اولش ...

واااای لباس هاش و سیسمونیاش چی دوباره خریدین؟ من از روزی ک دارم خرید میکنم همش استرس اینو دارم ک یه موقع جنسیت شو اشتباه نگفته باشن

یه کاربر قدیمی...... 😍😍😍😍
من خو مادرشوهرم غیر مستقیم گفت چرا قبل بارداری نرفتی دکتر پسر بشه 

خخخخدمیگفتی ز تو چ

والااااا بقول تو

الان یجور شدی جنسیت بچتد خودت انتخاب میتونی بکنی قبلش من اگه واقعا برام مهم بود میرفتم رژیم پسر میگرفتم

اما بچه اولم بود و فرقی نداشت

)این حرفو ب خواهرشوهرم زدم)

نفسم هایلین💜
من بزرگترین شانس زندگیم این بود که بچه اولم دختر بود.4بار رفتم سونو همش میگفتنپسره اینقدر گریه کردم ...

يعني هرچي گرفتي پسرونه بود بعد دختر شد چيكارشون كردي ؟؟؟؟؟

سيسموني پسر گرفته بودي؟؟؟

🎊لاغري با تاپيك بامداد خمارعزيزم🎊 💚گروه سبز   وزن اوليه (٩٦.٤٠٠) وزن فعلي (٧٢.٢٠٠) وزن هدف (٦٨)💚               قد (١٧٠)  شروع رژيم از مهر ٩٨ من ميتونم بزودي به هدفم برسم همونطور كه تا الان با كمك دوستاي خوبم و بامدادخمار عزيزم(الهه جونم) تونستم از اين به بعدم ميتونم 💞👗👗👗👗👗👗👗🥗🥗🥦🥦🥗💚❤️💞ممنونم از الهه جونم و دوستاي خوبم💞❤️😘😘
واقعنم مردممون بخدا عقلشونو از دست دادن

متاسفانه ی سری چیزا ی اشتبا جاافتاده ک نمیشه کاریش کرد خوشبختانه بچهای ما اینجوری نمیشن چون مامانایی مث مادارن  و مابهشون یاد میدیم ک تبعیذ جنسیتی درست نیست

خخخخدمیگفتی ز تو چ والااااا بقول تو الان یجور شدی جنسیت بچتد خودت انتخاب میتونی بکنی قبلش من اگه و ...

اره بچه اول چه فرقی داره دختر پسر نداره .... ولی واقعا چرا همه فقط دوسدارن جنسیت بچه اشون پسر بشه

من دیشب رفتم بتامتازون زدم، خانوم تزریقاتیه پرسید بچت چیه؟ گفتم دختره، گفت یه دونه دختره به ده تا پسر میارزه. واقعا قند تو دلم اب شد. خدایا شکرت.


دختر نازم، مامان فدات بشه، مرسی که تکون میخوری و خودتو نشونم میدی عشقم😍😍😍😍 (تاریخ احتمالی مهر ۱۳۹۸)                                                                            دختر نازم، عشق مامان، توی دی ماه توی سی و هفت هفته و پنج روز اومدی و شدی کل دنیام، همه وجودم، نفسم به نفست بنده دختر زمستونی من الهی مامان فدات بشه.😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حرف بزنیم

000010000 | 50 ثانیه پیش
2791
2779
2792