2777
2789
عنوان

نینیم دخمله...

| مشاهده متن کامل بحث + 1914 بازدید | 146 پست
من بزرگترین شانس زندگیم این بود که بچه اولم دختر بود.4بار رفتم سونو همش میگفتنپسره اینقدر گریه کردم ...

جددی؟چند سال پیش

سونو خوب رفته بودی

معجزه روده واقعا

نفسم هایلین💜

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ن بابا ببخشید ک . ن ل ق ش و ن

دقیقا 

اگر گلی را دوست دارید آن را نچینید، چون با چیدن، آن گل می میرد و دوست داشتن تمام می شود. اگر گلی را دوست دارید بگذارید بماند. عشق مالکیت نیست عشق قدر چیزی را دانستن است
🤣🤣🤣من خودم از مجردی دوست داشتم بچم دختر باشه خیلی دختر دوست دارم اولین بچم دختر بود خیلی ذوق کرد ...

خخخ هعی خدا پس همه دورتون دارین ازین ادما

همستیمون گفت کاش میرفتی ازمایش سلفری میدادی زو  میفهمدی اگه دختر بود فلانش میکردی

انقدر گریه کردم ک نگو

نفسم هایلین💜

من جاری بزرگم باردار بود رفت سونو جنسیت برادر شوهرم بهش گف دختر بود خونه نیا،بچشون پسر شد،ولی من جلو همه بشوهرم گفتم تو اگ اینو بگی پوستتو میکنم مگ دختر چشه،شوهرمم بیچاره گف نه من اتفاقا دختر دوستدارم😊😊😁

واقعن اگه اولی دختر بود دوسش نداشتی؟؟مگه میشه ادم وجودشو دوس نداشته باشه یا خوشش نیاد

از کدوم قسمت حرفم همچین برداشتی کردی که اگه دختر بود دوسش نداشتم؟  میگم به شمایی که دختر داری میگن عه دختره اشکال نداره!

به منم که پسر دارم میگن عه اینم پسره؟  اشکال نداره!!

جوابشم ساده‌ست، میگیم خب مگه قرار بود اشکال داشته باشه؟!

اینو یادت باشه ما 9ماه زجر نمیکشیم که هر نفهمی هرچی دلش خواست به خاطر جنسیت بچمون بهمون بگه و دلمونو بشکنه..

🖤

خوشبحالت😭😭😭😭😭خدا نعمت بزرگی بهت داده  ترخدا کسی که دختر داره اذیتش نکنه 😢😢😢 من عاشق د ...

بچه داری؟؟؟

اره خداروشکر تکون ک میخورا میمیرم بخدا براش میگم کی بیاد دستایه فرشتمو بگیرم

نفسم هایلین💜

مال من اولی دختره دومی رو تازه تعیین جنسیت گفتن پسره 

خواهرشوهرم به شوهرم گفته بود رفتی سونو اگه پسر بود باید شیرینی بیاری ماهم رفتیم سونو گفت پسره 

اصلا به شوهرم اجازه ندادم شیرینی بگیره گفتم مگه دخترم از پسرم چیزی کم داشت؟ واسه اونکه نگرفتیم واسه اینم نمیخواد

والا ما هم در عجبیم 4بار همش میگفت پسره اسمشو خواستیم بذاریم رضا .حتی روز قبل زایمان.خدا میدونه.اولش شوهرم گفت شاید عوضش کردن بعد که آوردنش کپی برابر اصل شوهرم بود تازه خودمم توی اتاق عمل دیدمش.چون بیحسی زده بودم بیهوش نبودم که

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز