از کدوم قسمت حرفم همچین برداشتی کردی که اگه دختر بود دوسش نداشتم؟ میگم به شمایی که دختر داری میگن عه دختره اشکال نداره!
به منم که پسر دارم میگن عه اینم پسره؟ اشکال نداره!!
جوابشم سادهست، میگیم خب مگه قرار بود اشکال داشته باشه؟!
اینو یادت باشه ما 9ماه زجر نمیکشیم که هر نفهمی هرچی دلش خواست به خاطر جنسیت بچمون بهمون بگه و دلمونو بشکنه..