ب حرف اینو اون گوش نده بخدا اینکه سالمه روزی صدبار خداروشکر کن ،حالا انگار پادشاهی دارن ک انتظار پسر دارن تا ولیعهد بشه،ب خودتو بچت فکر کن اینا طرز فکرای ی مشت بی سواده،من جاریم ۳ تا پسر داره دلش بشدت دختر میخواداااااا اصن یوضی
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خاک تو سرشون بعضیا اینجورین دیگه واسه ماها هم بوده خودتو ناراحت نکن عزیزم
اگر گلی را دوست دارید آن را نچینید، چون با چیدن، آن گل می میرد و دوست داشتن تمام می شود. اگر گلی را دوست دارید بگذارید بماند. عشق مالکیت نیست عشق قدر چیزی را دانستن است
من بزرگترین شانس زندگیم این بود که بچه اولم دختر بود.4بار رفتم سونو همش میگفتنپسره اینقدر گریه کردم شوهرم گفت زن ناشکری نکن مردم از خداشونه پسر بیارن ولییییئییی وقتی بدنیاش آوردم دختر بوووود خداااا انگار بهشتو خدا بهم داد از اتاق عمل که اومدم بیرون شوهرم گفت بچه چی بود گفتم دختر ..همه مات بودن...الهی شکرت بابت فرشته ای که بهم دادی.پسر هم دارم ولی دختر یچیز دیگس.