2777
2789
عنوان

نینیم دخمله...

| مشاهده متن کامل بحث + 1914 بازدید | 146 پست
من پسرداشتم دومی دختریه نادونی ارم پرسبدچیه گفتم دخترسرشون ب نشونه تاسف تکون دادتوفک کن مردم چقدبیکا ...

منم هردفعه میگم خداروشکرررررر دخترررره بچم زبونشون بسته میشه

نفسم هایلین💜

ب حرف اینو اون گوش نده بخدا اینکه سالمه روزی صدبار خداروشکر کن ،حالا انگار پادشاهی دارن ک انتظار پسر دارن تا ولیعهد بشه،ب خودتو بچت فکر کن اینا طرز فکرای ی مشت بی سواده،من جاریم ۳ تا پسر داره دلش بشدت دختر میخواداااااا اصن یوضی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم هردفعه میگم خداروشکرررررر دخترررره بچم زبونشون بسته میشه

اصلاهیچی نگوووووقتی توضیح میدی فک میکنن چخبره 

دوپس فردای دیگ دخترت بزرگ میشه کیفشومیکنی بقیه هم دهن گشادشونومیبندن 


وخدایی که بشدت کافیست
پسر چیه؟  پسر بچه‌ست و هدیه خدا دختر چیه؟  دختر هم بچه‌ست و هدیه خدا.. به منم سر دومی ...

واقعن اگه اولی دختر بود دوسش نداشتی؟؟مگه میشه ادم وجودشو دوس نداشته باشه یا خوشش نیاد

نفسم هایلین💜

🤣🤣🤣من خودم از مجردی دوست داشتم بچم دختر باشه خیلی دختر دوست دارم

اولین بچم دختر بود خیلی ذوق کردم وخیلی تعحب میکردم بعضیا میگفتن اشکال نداره سالم باشه یا میگفتن عیب نداره ان شالله بعدی پسره 

خاک تو سرشون بعضیا اینجورین دیگه واسه ماها هم بوده خودتو ناراحت نکن عزیزم

اگر گلی را دوست دارید آن را نچینید، چون با چیدن، آن گل می میرد و دوست داشتن تمام می شود. اگر گلی را دوست دارید بگذارید بماند. عشق مالکیت نیست عشق قدر چیزی را دانستن است

من بزرگترین شانس زندگیم این بود که بچه اولم دختر بود.4بار رفتم سونو همش میگفتنپسره اینقدر گریه کردم شوهرم گفت زن ناشکری نکن مردم از خداشونه پسر بیارن ولییییئییی وقتی بدنیاش آوردم دختر بوووود خداااا انگار بهشتو خدا بهم داد از اتاق عمل که اومدم بیرون شوهرم گفت بچه چی بود گفتم دختر ..همه مات بودن...الهی شکرت بابت فرشته ای که بهم دادی.پسر هم دارم ولی دختر یچیز دیگس.

فدای سرت مهم شوهرته 

ما بچه اولمونه 

شوهرم عاشقشه از اولم میگفت هرچی باشه سالم‌باشه بچه اوله مهم نیس میگه دوس دارم از جفتش داشته باشم اگه پسرم میشد برا دومی حتما اقدام میکردم ک دخترشه

نفسم هایلین💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز