2777
2789
عنوان

ازدواج من

| مشاهده متن کامل بحث + 734 بازدید | 93 پست
ولی من انقد خوشگل و خوش اندامم که اون ازاولین باری که منو دیده شیفتم شده

ربطی ب زیبایی یا خوش اندامی نداره!!!

اگه از نظر مالی فرهنگی تو یه سطح نبلشین بعدها دچار مشکل میشی از طرف شوهرت

👩❤️👨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سنت خوبه برای ازدواج، فقط رو ثروتش حساب باز نکن، از نظر اخلاقی  خوب حرف بزن و بشناس، من آدمی داریم تو فامیل تمام طلاهاش جواهر، تو بهترین نقطه تهران خونه ویلایی داره، ولی از زندگیش راضی نیست، میگه فقط و فقط درک و شعور 

خوب شاید اینجور نباشه 

نمیدونم

بنظر من مرد نباید سر باشه

من واقعا موقع ازدواج دلم نمیخواست با کسی که وضعش بهتره ازدواج کنم

والان ۷ساله و فوق الععده راضیم


نباید تو سری خور شد

شاید من اشتباه میکنم ولی ننظر. من اینه

تیکر تولد چهار سالگی پسرم
ترم دوم روانشناسیم چرا یکم بدم میاد

همین دیشب یک نفر تاپیک زد ازدواج دومشه  اونم بیست سالش بود ولی از ۵۰تا کامنتی ک گذاشتن یکنفر هم پیدا نشد حرفش تایید کنه ، میخوام بگم بیست ساله داریم تا بیست ساله ، بعد از کلی کامنت ک بهش گفتن بچه ای و اشتباه میکنی و  حق با پسره و فلان تازه خانم نوشته بود من میخوام بدونم  بچه ننه  هست یا نه وگرنه اخرش ک حرف حرفه منه ، حقیقت اینه ک کسایی داداش یا پسر دارن باید دست به دعا بردارن ک همچین موجودی توی خانوادشون نیاد ، چون انقدر  ،،،،، هست ک یک خانواده به اتیش بکشه ، خیلی چیزها بیشتر از تجربه یک ازدواج یا سنه ، بعضیا با صدتا تجربه کردن بازم  سم هستن چیزی درستشون نمیکنه ، فقط باید ازشون فرار کرد ، 

نمیدونم بنظر من مرد نباید سر باشه من واقعا موقع ازدواج دلم نمیخواست با کسی که وضعش بهتره ازدواج کن ...

آخه شاید تو سری نزنه بعد که این خانوم داره درس میخونه واسه خودش فردا مطب میزنه درآمد داره ... 

خوشگل نیس

ببین اگه به دلت نیست انتخاب نکنننننننن

حواست رو جمع کن

لطفا اگر نظر من مخالف عقیده شماست بهم حمله نکنین. ریپلای نکنید.من فقط عقیده شخصی خودم رو مطرح کردم. جای هیچ دعوایی نیست. حوصله بحث باشما و تحمل بد لحنی یه عده تون رو اصلا ندارم. دوستتون دارم اما احترام براتون قائلم پس احترام قائل باشید. یادتون باشه شما با کلامتون فقط دارین سطح فرهنگ و ادب و شعور و تربیت خانوادگی خودتون رو میرسونین. باتشکر از همگی. راستی لایک ممنوع   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز