2777
2789
عنوان

عشق

| مشاهده متن کامل بحث + 1015 بازدید | 97 پست
ما ب هم آبجی داداش میگفتیم... ۹ سال ازم بزرگتر بود و من رفته رفته بهش علاقه مند میشدم... ی شب زنگ زد ...

خوش ب حالتون ❤❤❤امیدوارم خوشبخت بشین ؛حسودیم شد بهت😥😢😥😢

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   
خوش ب حالتون ❤❤❤امیدوارم خوشبخت بشین ؛حسودیم شد بهت😥😢😥😢

مرسی عزیز دلم... امیدوارم قسمت تو هم بشه گلم... عاشقی خیلی حس شیرینیه... هنوز ب هم نرسیدیم

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی عزیز دلم... امیدوارم قسمت تو هم بشه گلم... عاشقی خیلی حس شیرینیه... هنوز ب هم نرسیدیم

ممنوووووون ❤❤❤❤

ان شاءالله بهم برسین 🌹

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   
ممنوووووون ❤❤❤❤ ان شاءالله بهم برسین 🌹

مرسی مهربون انشالله 😘❤

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

مرسی مهربون انشالله 😘❤

میشه بپرسم چند سالتونه و کجا باهم آشنا شدین؟

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   
میشه بپرسم چند سالتونه و کجا باهم آشنا شدین؟

من ۲۰ و ایشون ۲۹

از دور میشناختیم همو... دوست یکی از اشناها بود

بس دعاها که خلاف است و هلاک... کز کرم می نشنود یزدان پاک... شکر ایزد کن دعا مردود شد.. ما زیان پنداشتیم ان سود شد.. مصلح است و مصلحت را داند او.. آن دعا را باز می گرداند او...

من ۲۰ و ایشون ۲۹ از دور میشناختیم همو... دوست یکی از اشناها بود

آهان ممنون ک جواب دادی 

عشقتون پایدار💗

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   
اره خودمم نظرم همینه. فقط نمیدونم باید چیکار کنم که بیاد سمتم. اصن بلد نیستم جذبش کنم.تنها کاری که م ...

هرکاری میکنی بکن فقط نرو بش بگو دوستش داری..تو ایران این کار اشتباه محضه.این نصیحت از یک داغدیده اس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز