2789
عنوان

عشق

| مشاهده متن کامل بحث + 1015 بازدید | 97 پست
اتفاقا چون زمان زیادی ازش گذشته اصلا تابلو نیس میخوای ببینیش برو دندون هم که بهونه بسیار خوبیه

راست میگی؟؟؟مامانم میگه نرو پسره هوا برش میداره

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هوا برش داره وقتی قصدت اون نیس  زمان زیادی ازش گذشته چنین فکری نمیکنه پسرا خنگن خیلی

باشه ممنون عشقم از راهنماییت 🌹

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   
قربانت انشاالله هرچی خیره برات پیش بیاد

😚😚😚😚

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   
خوش ب حالتون ❤❤❤امیدوارم خوشبخت بشین ؛حسودیم شد بهت😥😢😥😢

وایی چه امضای قشنگی

ایشالا واسه تو هم پیش بیاد😘😘

تریبون همیشه در اختیار افراد برنده قرار می گیره که بگن بله ما خیلی تلاش کردیم. ولی دنیا پر از بازنده هاییه که خیلی هم تلاش کردن ولی نتونستن بگن چرا.....
وایی چه امضای قشنگی ایشالا واسه تو هم پیش بیاد😘😘

مرسی عزیزم 

همچنین برای شما❤❤❤❤

خدایا به اندازه ی مهربونی و بزرگیت شکررررررت که معجزه قشنگی که منتظرش بودیم رو بهمون دادی💜   💜یاجوادالائمه💜یافاطمه معصومه💜یاضامن آهو💜مرررررررسی واسه خواب قشنگ و ضمانت نامه و اشک شوق و ذوق از ته دلی که بهمون هدیه کردین   
هرکاری میکنی بکن فقط نرو بش بگو دوستش داری..تو ایران این کار اشتباه محضه.این نصیحت از یک داغدیده اس

پسرا چرا اینجورین تا بهشون میگی فکر میکنن خبریه

تریبون همیشه در اختیار افراد برنده قرار می گیره که بگن بله ما خیلی تلاش کردیم. ولی دنیا پر از بازنده هاییه که خیلی هم تلاش کردن ولی نتونستن بگن چرا.....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز