2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بشقاب غذات رو 3 قسمت کن هر وقت گرسنه ات میشه یه قسمتش رو بخور

میوه تازه یا خشک و کیک و چای و نون پنیر سبزی یا گردو هم خوبه

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
تو دقیقا منی منم همیشه شیش رو نهم 

واقعا تو هم خیلی بده فشار پایین همیشه خستمه سرم گیج میره اگر شیرینی نخورم حالت تهوع و استفراغ و...تازه بهش اضافه میشه 

نمیدونم چرا آخه من خیلی چیزم‌نمیتونم بخورم نه غذاهایی مثل پیتزا و کالباس و سرخ کردنی و کره و شیرینی خامه و خامه و پنیر خامه ای اینا نمیتونم بخورم 

واقعا تو هم خیلی بده فشار پایین همیشه خستمه سرم گیج میره اگر شیرینی نخورم حالت تهوع و استفراغ و...تا ...


منم همیشه سرگیجه ندارم ولی وقتی از رو تخت پا میشم سرگیجه دارم

منم این چیزا رو نمیخورم ولی همیشه دلم یه چیز شیرین میخواد خستگیمم اینقدر زیاده که اسم خودمو گذاشتم یه تلاشگر همیشه خسته :/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز