خب خوبه پس چربی اضافه نداره بدنت.بری زودعضله میشه.به این شرط که حرکات آهسته بزنی.وکم کم سنگین کنی .تغذیت هم تخم مرغ اب پزبدون زرده وسیب زمینی آب پزبعدباشگاه داشته باش.برااینکه صورتت طی ورزش لاغرنشه آب زیادبخور.میتونی توآبت شیره انگوربریزی هم چاق کننده هم خوبه براسلامتی وهم عضله ساز