2777
2789
عنوان

پول یاعشق

234 بازدید | 66 پست

پسری انتخاب میکنید ک خونه وماشین نداره اما ظاهر خوب اخلاق اصالت خاتواده دار با ایمان هستش و ۶ سال ازت بزرگتره و هم شهری خودته یاپسری انتخاب میکنید ک هم شهری خودتون نیس ی سال ازت بزرگتره نهربون اخلاق خوب و خانواده دار و از نظر مالیم خوبه تو دوراهی گیر کنید چیکار میکنید کمک کنید

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

پول

من یک مادرم...نه من یک دخترم.....دختری که تو 16 سالگی مادر شد....زندگی سختی داشتم فقط بخاطره سطح توقعم از دیگران.....دوتا ژوگول دارم جاتون خالی😂😂😂یکی 4 سال و یکی 10 ماه......من ی مامانه باحالم😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه اولی پول داشت خیلی خوب بود

💕به آنچه امیدش رانداری،،،امیدوارترباش💕خدای مهربونم من امیدوارم به اینکه ناامیدم نمیکنی😍آهای تویی که داری امضامو میخونی الهی هرچی ازخدامیخوای زودِ زودِ زود بهت بده😊لطفایه صلواتم واسه حاجت من بفرست واگه فرستادی لایک کن😘
 هر کدوم ک ب دلم بشینه و بفهمم باهاش خوشبخت میشم

تو دوراهی بدی گیر گردم

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
اگه اولی پول داشت خیلی خوب بود

اره حقوقش ماهی ۳ وخورده ای

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
اره حقوقش ماهی ۳ وخورده ای

پس اندازی چیزی نداره؟

💕به آنچه امیدش رانداری،،،امیدوارترباش💕خدای مهربونم من امیدوارم به اینکه ناامیدم نمیکنی😍آهای تویی که داری امضامو میخونی الهی هرچی ازخدامیخوای زودِ زودِ زود بهت بده😊لطفایه صلواتم واسه حاجت من بفرست واگه فرستادی لایک کن😘

من بین پول و عشقم، عشقمو انتخاب کردم و واقعا راضیم هزار بار برگردم بازم انتخابش میکنم

مودبانه ریپلای کنی خیلیی ممنونت میشم، ریپلایت تند باشه، تندتر جواب میدم. پس ریپلای کن ها مودب باشید.                                                                        Manvatoo سابق هستم، نی نی سایت خیلییییییی😥😥😥😥😥😥                                                 جرات ندارم حرفمو بگم الان میترکم.                          همون خیلیو داشته باش فعلا.                                   عصبانیم نشو فدات عجقم
من بین پول و عشقم، عشقمو انتخاب کردم و واقعا راضیم هزار بار برگردم بازم انتخابش میکنم

بی پولیش اذیتت نکرده

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
۳۰ و خورده ای

من اگه بودم اولیو انتخاب میکردم

💕به آنچه امیدش رانداری،،،امیدوارترباش💕خدای مهربونم من امیدوارم به اینکه ناامیدم نمیکنی😍آهای تویی که داری امضامو میخونی الهی هرچی ازخدامیخوای زودِ زودِ زود بهت بده😊لطفایه صلواتم واسه حاجت من بفرست واگه فرستادی لایک کن😘
میشه بگی چرا

حس خوبی ب دومی نداره اصلاوقت پستتوخوندم همون مورداولیوگفتم خوبه زیادب دومی توجه نکردم حسم اینومیگه

💕به آنچه امیدش رانداری،،،امیدوارترباش💕خدای مهربونم من امیدوارم به اینکه ناامیدم نمیکنی😍آهای تویی که داری امضامو میخونی الهی هرچی ازخدامیخوای زودِ زودِ زود بهت بده😊لطفایه صلواتم واسه حاجت من بفرست واگه فرستادی لایک کن😘
حس خوبی ب دومی نداره اصلاوقت پستتوخوندم همون مورداولیوگفتم خوبه زیادب دومی توجه نکردم حسم اینومیگه

ب نطرت بعدنا بی پولیش اذیتم نمیکنه

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز