2777
2789
عنوان

پول یاعشق

| مشاهده متن کامل بحث + 234 بازدید | 66 پست
دومی مگ چشه؟ مورد منفی براش ننوشته بودی ک

هم‌شهریم نیس و ی سال اختلاف سنی داریم و طاهرشم خوبه اما زیاد ب دلم ننشسته

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍

اگه قبل از ازداوج بود میگفتم عشق

الان میگم پول

چون فشار اقتصادی هرروز داره بیشتر میشه و شما خواه ناخواه شروع میکنید به مقایسه کردن ،این میشه شروع بحث .... کم کم بحث ها بزرگتر میشند و میرسید به جایی که تحمل مشکلات رو ندارید و خسته اید ...

برای سلامتی نی نی(ها)صلوات میفرستی🧡لطفا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ب نطرت بعدنا بی پولیش اذیتم نمیکنه

بستگی ب خودت داره،پسره زرنگ وکاری هست؟؟؟

💕به آنچه امیدش رانداری،،،امیدوارترباش💕خدای مهربونم من امیدوارم به اینکه ناامیدم نمیکنی😍آهای تویی که داری امضامو میخونی الهی هرچی ازخدامیخوای زودِ زودِ زود بهت بده😊لطفایه صلواتم واسه حاجت من بفرست واگه فرستادی لایک کن😘
اگه قبل از ازداوج بود میگفتم عشق الان میگم پول چون فشار اقتصادی هرروز داره بیشتر میشه و شما خواه ن ...

اره منم از این میترسم بی پولیش اذیتم کنه

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
بستگی ب خودت داره،پسره زرنگ وکاری هست؟؟؟

اره خیلی تلاش میکنه

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
اره خیلی تلاش میکنه

خودت دلت باکدومه؟

💕به آنچه امیدش رانداری،،،امیدوارترباش💕خدای مهربونم من امیدوارم به اینکه ناامیدم نمیکنی😍آهای تویی که داری امضامو میخونی الهی هرچی ازخدامیخوای زودِ زودِ زود بهت بده😊لطفایه صلواتم واسه حاجت من بفرست واگه فرستادی لایک کن😘
هم‌شهریم نیس و ی سال اختلاف سنی داریم و طاهرشم خوبه اما زیاد ب دلم ننشسته

الان بااین چیزی ک گفتی بنظرم من ، این نظر منه، هم شهری بودن یا نبودن و اختلاف سنی مهم نیس

فقط میمونه ظاهرش ، ک تا چ حد از نظرت قشنگ نیس

بغلِ طُ از جنسِ نرمِ بهشته 🙃💙   کاپ_کیک_عصبانی 
با اولی اما خیلی میترسم ازایندمون

توکل کن بخدا،منم برات دعامیکنم انشاالله هرچی خیره برات پیش بیاد

💕به آنچه امیدش رانداری،،،امیدوارترباش💕خدای مهربونم من امیدوارم به اینکه ناامیدم نمیکنی😍آهای تویی که داری امضامو میخونی الهی هرچی ازخدامیخوای زودِ زودِ زود بهت بده😊لطفایه صلواتم واسه حاجت من بفرست واگه فرستادی لایک کن😘
دومی-پول پول پول چون چیز بدی ازش ننوشتی فقط چون یکسال بزرگتره و همشهری نیس خوب نیس؟

چهرشم زیاد ب دلم ننشسته چرا میگی پول دلیلت چیه

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
الان بااین چیزی ک گفتی بنظرم من ، این نظر منه، هم شهری بودن یا نبودن و اختلاف سنی مهم نیس فقط میمون ...

عکسشو بزارم ببینی

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
توکل کن بخدا،منم برات دعامیکنم انشاالله هرچی خیره برات پیش بیاد

ممنون فدات شم

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
حتما حتما عشق  آخه بعدش پشیمون میشی اگه پول رو انتخاب کنی

اگ از نظر بی پولی اذیت شدم چی

خواهریا برام دعا کنید ب حاجتی ک تو دلمه برسم وهرچی صلاحمه برام پیش بیاد منم دعاتون میکنم مرسی عزیزان😘😘😚😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792