2777
2789
عجب هیبتی دارم من و خودم نمی دونستم...

این مهنازم هر دفعه پس از یه غیبت کبری میاد و هستی رو واسطه می کنه ... مگه می شه قبولش نکرد؟؟؟!!!

فیروزه جونم عزیزم ... واسه مامان بزرگت خیلی متأسف شدم ایشالا که آخرین غمت باشه ...
وای چه خدا رحمش کرده شایانی رو من که اگه جای تو بودم خودم زودتر مرده بودم... با اون صحنه ای که تو دیدی..یز7غ6 7ظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ

87987

اینا رو هم آرشا تقدیم کرد به خاله های گلش...

راستی مهناز جون مرسی که عکسای آرشا رو می بینی پس چرا کامنت نمی ذاری نکنه قابل نمی دونی...

چشم محبوبه جون توی وبلاگ سهند برات خصوصی می ذارم... اتفاقا شمارمون عوض شده یعنی یه خط دیگه گرفتیم

آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عجب هیبتی دارم من و خودم نمی دونستم...

این مهنازم هر دفعه پس از یه غیبت کبری میاد و هستی رو واسطه می کنه ... مگه می شه قبولش نکرد؟؟؟!!!

فیروزه جونم عزیزم ... واسه مامان بزرگت خیلی متأسف شدم ایشالا که آخرین غمت باشه ...
وای چه خدا رحمش کرده شایانی رو من که اگه جای تو بودم خودم زودتر مرده بودم... با اون صحنه ای که تو دیدی..یز7غ6 7ظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ

87987

اینا رو هم آرشا تقدیم کرد به خاله های گلش...

راستی مهناز جون مرسی که عکسای آرشا رو می بینی پس چرا کامنت نمی ذاری نکنه قابل نمی دونی...

چشم محبوبه جون توی وبلاگ سهند برات خصوصی می ذارم... اتفاقا شمارمون عوض شده یعنی یه خط دیگه گرفتیم

آتلیه تخصصی کودک دریچه اصفهان www.darichestudio.com و عکسهای جدید در @photodariche
سلام ما هستیم
خوبیم
ولی راستش رو بگم اصلا نمی‌دونم باید چی بنویسم
نطقم کوره
فکر نکنید حال روحیم بده حالم خیلی خوبه فقط نمی‌دونم چی بنویسم
امیدوارم همگی خوش باشید
ببشخید اسم نمی‌برم

راستی علی هم دیگه تقریبا خوب خوب شده خاله‌های مهربون که انقدر به یادمون بودید ممنون
سلام سلام صدتا سلام من امروز خیلی خوشحالم چون بعد از یک مدت مریض داری که جریانش رو بعدا می گم اخر هفته داریم می یایم تهران این اولین سفرمون با پویان هست واسه همین کلی ذوق دارم(هوراااااااااااااااااااا) (مههههههههههههههههم)آهای مامانا واسه 5 شنبه اگر بتونید قرار جور کنید ما هم می تونیم بیایم راستی مامانهای تهرانی کجا واسه لباس نینی خوبه؟ پارک های سر پوشیده رو هم اگر لطف کنین بگین کجا خوبه ممنون میشم از دیدن اسم مهناز و فیروزه کلی خوشحال شدم با دیدن عکسهای هستی خوشگله و علی آقای نانازی هم کلیییییییییییییییییی کیف کردم فدرا جون سالگرد ازدواج مبارک همتونو میبوسم به امید دیدار راستی جوابمو بدین لطفاااااااااااااااااااااااااااا
سلام به همه مامانهای مهربون .

مهنازجونم هستی گلموببوس . خیلی نازه ماشاالله . این دفعه اومدی ایران حتما باید ببینیمت.

فیرزه جون تسلیت میگم روحشون شادباشه. درموردشایان هم خداخیلی رحم کرده واقعا فقط خدای مهربون نگهدارنی نی هاست.

فدراجونم سالگردازدواجتون مبارک .

محبوبه جونم ایشالله چیزمهمی نیست بی خبرمون نذارازتوچه پنهون منم نگران راه نرفتن آدرینا هستم...

یاسی جونم یه کم بیشتربنویس عزیزم درموردپیاده روی نظری ندادی!

مامان علی عزیزچرانمی دونی چی بنویسی عزیزم ازمن بنویس نکنه بامن قهری یاازمن دلخوری دخترخوب.

مونا جونم کجائی چرا نمیایی (شعرگفتم!)

همای عزیزم دلم برات یه ذره شده سمیه جون یه چشمه ازهیبتت به همانشون بده شایدبیاد.

مامان نی نی من که برای قرارمشکلی ندارم خوشحال میشم ببینمت. درموردلباس بچه خیابون بهار خیابون سنائی تنوعش بیشتره. پارکهای سرپوشیده هم سرزمین عجایب بزرگراه اشرفی اصفهانی طبقه آخر مرکزخرید تیراژه و دنیای بازی خیابن شریعتی بعدازپل رومی البته سرزمین عجایب به نظرمن بهتره .امیدوارم بهتون خوش بگذره
همه مامانهایی که اسم نبردم به یادتونم .

مواظب خودتون ونی نی هاتون باشین.
سلام
من از سفر برکشتم البته 4شنبه شب رسیدیم ولی از 5شنبه سامی تب ویروسی داره و تا الان داره امبول نوش جان میکنه. خیلی هم ددری و نق نقو شده و اصلا اجازه رو نت امدن به من نمیده

فردا اخرین سری امبولهاش هست .سعی میکنم یکم وقتم ازادتر شد بازم بیام تند تند اینجا.
سلام به همه دوستای گلم
بعداز مدتها تونستم بهتون سر بزنم و دلم براتون خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی تنگ شده بود.
امیدوارم همتون با فینگیلای نازتون خوب و خوش باشید.

اول از همه به الی گلم خیلی خیلی تبریک میگم و امیدوارم خودش و لیموترش کوچولوش صحیح و سالم باشن و بارداری راحتی داشته باشه. خیلی شرمنده ام. همش میخواستم بهت زنگ بزنم ولی متاسفانه فرصت نکردم. فعلا از راه دور بوسسسسسسسسس و خیلی مواظب خودت و سام کوچولو باش.

و بعد جونم براتون بگه که من خیلی خیلی درگیرم. نمیدونم شما با بچه هاتون چجوری کنار میایید و یا بچه هاتون چجوری هستن. مطمئنا بچه داری کار آسونی نیست ولی هر کسی فقط یه صبح تا شب با امیرسام باشه فرداش مریض میشه یا سردرد میگیره. این بچه دیگه اصلا نمیخوابه و از صبح تا شب فقط 1 بار اونم 1 ساعت میخوابه و از شب تا صبح هنوز مثل دوران نوزادی هر یک ساعت بیدار میشه و به طرز وحشناکی شیطونه و مادام جیــــــــــــغ میزنه و این آخری دیگه واقعا خودمون و اطرافیانمونو روانی کرده و دیگه هیچ جا (منظورم رستوران یا فروشگاه و مهمونی و جاهای عمومیه) نمیتونیم ببریمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بازم میگم واقعا نمیدونم شماها چیکار میکنید ولی من کم آوردم و واقعا مریض شدم. و فقط پشیمانم و پشیمانم که البته هیچ سودی نداره. گاهی اوقات فکر میکنم من اصلا نباید مادر میشدم...... لطفا برام موعظه نکنید. ببخشید که اینقدر صریح میگم. دیگه خسته شدم از بس همه یه سری حرف تکراری بهم زدن که بچه همینه و .....و و و
ولی همون آدما وقتی یه روز با امیرسام باشن میگن تو حق داری. این با همه بچه ها فرق میکنه.

الانم چون همتونو دوست دارم فقط خواستم یه کم درد دل کرده باشم چون میدونم درکم میکنید. انشااله.....
میبوسمتون
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سلام به همه
الان وقت ندارم عصر میام می‌نویسم
فقط انقدر بگم که مامان امیر سام کاش یه بار این امیرسام رو پیش دکتر علی می‌بردی علی رو خوب کرد شاید امیرسام رو هم خوب می‌کرد

می‌دونم چه اوضاع وحشتناکی داری چون منم همین طور بودم ولی الان علی خیلی بهتر شده تو رو خدا یه بار ببرش پیش این دکتره
اصلا می‌خوای وقتی می خوام علی رو ببرم بیام و پسر تو رو ببرم؟
سلام به همه
من یه مامان ناراحت و غمزده هستم.
امروز صبح اخرین امبول سامی را بردم زدم طفلکم از بس درد داره نمیتونم راه بره. وقتی هم بغله دوتا دستاش را میزاره رو قمبلش و همش ناله میکنه.
صبح هم تا دید لباس تنش کردم و اماده رفتن شدیم فهمید باز امبول داره و شروع کرد به جیغ و کریه که تو این حالت با ناخنش بالای ابروش را زخم کرد .حالا شده هری باتر

مامان امیرسام اشکال نداره ما همه درکت میکنیم بجه داری سخته مخصوصا بین سن یکسال تا 3سال که اوج کنجکاوی و خودنماییشونه.
سامی هم خواب روزانش کم شده البته فعلا جون داروهاش ارامبخشه بیشتر میخوابه .در طول شب هم جندباری حتما باید بیدار بشه اب بخوره یا نق بزنه.
ما سامی را دکتر بردیم و دکتر علت جیغ زدنها و عصبی بودن سامی را توجه زیاد اطرافیان تشخیص داد و کفت جون بجه های اول بیشتر مورد توجه والدین هستن و تا نق بزنند هر جی بخواهند بهشون میدند .این جیغ و داد کردنها در مقابل عدم توجه براشون عادی میشه. یه مدت سخته ولی بعدش که عادتشون از سرشون بیافته راحت میشی. الان سامی نسبت به قبل خیلی کمتر جیغ میزنه ولی خوب شیطنتش جای خود داره که از دیوار راست بالا میره

الی من تسلیم .ترسیدم امدم حاضری زدم .خوبی؟ تمشک جون خوبه؟ سام جه میکنه؟ شیطون شده یا هنوز اروم و مظلومه؟

دوستتون دارم و همه میوه کوجولوها را میبوسم
سلام به همه مامانای گل

چند روزیه اینجا خیلی بی‌رونق شده و خیلی‌ها از جمله خودم نمیان

راستش من یکمی سر کار مشکل داشتم که شکر خدا برطرف شد و نصف شرکت استعفا دادن و من هنوز تو شکم
در کل تو شرکت ما کمتر می‌تونی یه کامند با سابقه پیدا کنی همه تا یخورده کار یاد می‌گیرن از شرکت میرن به قول شوشو میگه شرکت شما کاروانسراست

علی خیلی بهتر شده و فقط یه تک سرفه‌هایی از قبل مونده و هر شب من در تلاشم که عادتش بدم سرجاش بخوابه یا لااقل وقتی خوابید بزارمش سر جاش تا کمتر سرما بخوره چون اصلا پتو رو خودش نگه نمی‌داره و در نتیجه وقتی پیش ما می‌خوابه هی سرما می‌خوره

مارسیم جون فکر می‌کنم بهتره برای سرماخوردگی اگه سرفه داره بهش حریره بادوم بدی من به علی می‌دم خیلی بهتر می‌شه

مامان امیر سام به نظر من که بچم عین بچه تو بوده و کاملا می‌دونم که فرق بچه‌هایی مثل امیرسام که شب نمی‌خوابن با شب نخوابیدن‌های الان علی چیه علی الانم شب چند بار بیدار میشه ولی من خوب می‌دونم منظور تو از شب بیداری چیه بهتره امیرسام رو ببری پیش یه دکتر دیگه شاید مشکلی داره بچه که زبون نداره اینطوری خودتم راحت می‌شی
گیر دادمااااااااااااااااااااااااااا
راستش به منم بابام گیر داد انقدر علی رو دکتر بردم تا بالاخره یه دکتر تشخیص داد که این بچه‌ آلرژی داره و به همین خاطر گریه می‌کنه
به هر حال هر کس صلاح خودش رو بهتر می‌دونه ولی من دلم خیلی برات می‌سوزه چون خودم این دوران کابوسی رو طی کردم

همکار من بچش یه دکتر خوب داشت و بچش رفلاکس داره اما اون دکتر نتونست این بچه رو خوب بکنه و بالاخره مجبور شد ببردش پیش یه دکتر گوارش
ولی خوب می‌دونی چقدر به خودش و اون بچه بیچاره سخت گذشت خوب شاید خوب شد بچه تو هم

می‌دونم بیای اینا رو بخونی فحشم می‌دی ولی به هر حال من نوشتم چون فکر می‌کنم خیلی شرایط سختی داری

الی قربونت برم بهتر شدی دلم چقدر برات تنگ شده

من با قرار پنجشنبه موافقم هر کی موافقه بگه به نظرم یه جا قرار بزاریم که خیلی شلوغ نباشه

مونا جون کجایی خبری ازت نیست دلم میخواد بهت زنگ بزنم ولی روم نمی‌شه راستش رو بخوای

هما تو کجایی یکم نگرانت شدم دختر ولی امیدوارم که به خوشی باشی

فیروزه، مامان نی نی و بقیه که تازگی اومدین یه چیزایی نوشتین خیلی از خوندن نوشته‌هاتون خوشحال شدم

مهناز برای دختر نازت اسفند دود کن

مهتاب جون تو چرا دیگه نمیای

دریا جون شما خوبی؟ خوش می‌گذره ؟ ایشالا که خوش باشی؟

مامان آدرینا شما چطوری؟

بقیه دوستون دارم

فعلا بای
سلام سلام به تاپیک بی رونق تیر 87
مامان امیرسام الهی قربون خستگی هات برم واقعا حق داری ولی فقطباید صبر صبر صبر صبر داشته باشی همین و بس
حمیده جون خوشحالم که علی جون خوب شده واقعا مریض داری سخته
مارسیم گلی اول ا سفر به خیر دوما مریضی سامی مال مسافرته که دعا میکنم زودی خوب بشه . میدونی اینقد غصم شد که گفتی دستش رو به قمبلش میگیره الهی بمیرم واسش آخه نانازی گناه داره خاله فداش شه
راستی بچه ها این دوره دوره ی مهم زبان و رشد زبان آموزی نی نی هاستمیشه بگین کوچولوهای شما الان تا چه حدی پیشرفت کردن؟ چیا میگن؟ امیر محمد تقریبا تموم دستورات ساده رو میفهمه و کلماتی از قبیل دد - دادا - ماما - ممه - امم - بابا - تاتا - توتو - تو - آب - اده - رو میگه ولی به نظر خودم کمی عقبه نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بوس بوس واسه همه
هانیییییییییییییی نکنه تو هممممممممممم باردارییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلاممممممممممم

دوستای خوبم ما هم خوبیم این هفته عروسی برادم یه کم مشغولیممممم

مامان امیر سامممممممممم می درکمتتتتتتتتتتتتتت

بقیه مامانا مونا هما و بقیه کجاهاید؟؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز