سلام .فدرا جان ماشالله کل بسر نازت خیلی خوردنی شده. دلم غشششششششششش رفت بمالونمش بهم
هانی مشکوک مینویسی خواهر من هم..... . این یعنی جی. تو هم جی؟
سمیرا عکسهای ساتیار را دیدم خیلی ناز شده اقا اون عکسش که تو ساحل جیغ میزنه خیلی با مزه هست
الی خوبی؟ تمشک و سام جطورند؟ جرا وبلاکت را اب نمیکنی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علی لطف داری کلم که به یاد من هستی .
__________________
و اما من بکم براتون که بریروز امبولهای سامی تمام شد و تبش هم قطع شد ولی دیشب نیمه های شب بود که بیدار شد وقتی بغلش کردم دیدم داره تو تب میسوزه. تا صبح با شیاف و تب بر تبش را کنترل کردیم صبح هم بردیمش بیمارستان اطفال. دکتر کفت لوزه سمتراستش متورم و ملتهبه و باید یه سری داروی دیکه مصرف کنه ولی اینبار شربت بهش داد که اذیت نشه . دیکه کم مونده بشینم یه دل سیر اشک بریزم . نمیدونم این ویروس از کجا بیداش شده که ول کن فسقلکم نیست