سلام به همه دوستای گلم
بعداز مدتها تونستم بهتون سر بزنم و دلم براتون خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی تنگ شده بود.
امیدوارم همتون با فینگیلای نازتون خوب و خوش باشید.
اول از همه به الی گلم خیلی خیلی تبریک میگم و امیدوارم خودش و لیموترش کوچولوش صحیح و سالم باشن و بارداری راحتی داشته باشه. خیلی شرمنده ام. همش میخواستم بهت زنگ بزنم ولی متاسفانه فرصت نکردم. فعلا از راه دور بوسسسسسسسسس و خیلی مواظب خودت و سام کوچولو باش.
و بعد جونم براتون بگه که من خیلی خیلی درگیرم. نمیدونم شما با بچه هاتون چجوری کنار میایید و یا بچه هاتون چجوری هستن. مطمئنا بچه داری کار آسونی نیست ولی هر کسی فقط یه صبح تا شب با امیرسام باشه فرداش مریض میشه یا سردرد میگیره. این بچه دیگه اصلا نمیخوابه و از صبح تا شب فقط 1 بار اونم 1 ساعت میخوابه و از شب تا صبح هنوز مثل دوران نوزادی هر یک ساعت بیدار میشه و به طرز وحشناکی شیطونه و مادام جیــــــــــــغ میزنه و این آخری دیگه واقعا خودمون و اطرافیانمونو روانی کرده و دیگه هیچ جا (منظورم رستوران یا فروشگاه و مهمونی و جاهای عمومیه) نمیتونیم ببریمش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازم میگم واقعا نمیدونم شماها چیکار میکنید ولی من کم آوردم و واقعا مریض شدم. و فقط پشیمانم و پشیمانم که البته هیچ سودی نداره. گاهی اوقات فکر میکنم من اصلا نباید مادر میشدم...... لطفا برام موعظه نکنید. ببخشید که اینقدر صریح میگم. دیگه خسته شدم از بس همه یه سری حرف تکراری بهم زدن که بچه همینه و .....و و و
ولی همون آدما وقتی یه روز با امیرسام باشن میگن تو حق داری. این با همه بچه ها فرق میکنه.
الانم چون همتونو دوست دارم فقط خواستم یه کم درد دل کرده باشم چون میدونم درکم میکنید. انشااله.....
میبوسمتون
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس