2777
2789
سلام دوست جونا . خوبییییییییییید؟
راستش چندروزی گرفتار مریضی بچه ها بودم . خودم هم مبتلا شدم .یه ویروس جدیده که معده رو از کار می اندازه . طفلی بچه هام پدرشون در اومد . خودم هم چهارروزه که اینجوری شدم . یعنی هیچی نمی تونم بخورم چون احساس می کنم معده ام داره منفجر می شه . تو این چهار روزه دو کیلو کم کردم . منکه با این ویروسه خیلی حال می کنم می گم خداکنه چندروزه دیگه هم اینجوری باشم تا یه چندکیلو کم کنم .
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام
من سعی میکنم کالری مجاز رو تو سحر و افطار جا بدم.
سحری رو مثل صبحانه میخورم و افطار یه شام سبک .تصمیم دارم دور زولبیا و بامیه و حلواو... خط بکشم دعا کنید بتونم
تکیه بر تقوی و دانش در طریقت کافریست راهرو گر صد هـــــنر دارد توکل بایدش
سلام دوست جونا کجایید

فرناززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
زیباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
افسووووووووووووووووووووووووووووووون
بابا زفیق نیمه راه شدید که!!!
سلام شبنم جون چه خوب بارک ا... خیلی ارده ات خوبه . منکه از خودم خجالت می کشم . می خوام از فردا روزه بگیرم شاید یه ذره اراده ام قوی بشه .بازم بهت تبریک می گم .
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ
دوستای خوبم، من اینجا و با کمک شماها تونستم وزنم رو راحت و بدون دردسر کم کنم، البته هنوز اونی نشدم که خودم میخاستم (آخه ضعیف شدم این چند وقته، فعلا به خودم سخت نمیگیرم) اما خیلیییییییی خوشحالم که 3-4 کیلو رو راحت کم کردم.
از همتون ممنونم، امیدوارم موفق باشین. اینا رو گفتم چون نی نی تقریبا دیگه وقتی برام نمیذاره که بیام نت، خواستم بدونین رفیق نیمه راه نبودم و قدر شماها رو میدونم. راهنماییاتون خیلیییییییییییی موثر بود.

:)
سلاااااااااااااااااااااااام آخیش پیداتون شد آفرین مهرو جون
فرناز خانوم دلم برات تنگ شده بابا بهتون عادت کردم حداقل بیایید یه خبری از هم بگیریم مثلا دوستیما
دوستون دارم امیدوارم هرجا هستید خوش وشاد باشید
سلام شبنم جونم .ببخشید این روزها خیلی سرم شلوغه چون تولد آرتین نزدیکه دارم سورو سات تولدش رو ترتیب می دم اما وقتی یه سر می یام نت یه سرم اینجا می اومدم می دیدم که متاسفانه کسی نیومده و پست جدیدی نذاشته . فعلا"‌روزه ام و تصمیم دارم بعد از ماه رمضون یه فکر اساسی بکنم .
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز