2777
2789
مرسی گلم .
راستی یه خبر خوب اینکه تاحالا یه کیلو کم کردم واز 300/83 شدم 200/82 واقعا"‌عالیه . می گم دستورات تغذیه ای دین ما واقعا"‌عالیه اگه رعایت کنیم چون من حتی ورم معده ام هم خوب شده و واقعا"‌خوشحالم . چون بعد از به دنیا اومدن بچه ها روزه نگرفته بودم و بعد از حدود چهار پنج سال اولین سالیه که دارم روزه می گیرم و خیلی خیلی راضی و خوشحالم . خداکنه بتونم تا آخرش رو بگیرم .
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوست جونیا خوبید؟ کجایید ماه رمضون تموم شد نمیخواهید دوباره شروع کنیم؟؟؟؟

مگه قرار نبود تو شهریور همدیگه رو ببینیم؟
من الان 67.5 شدم ولی بدم نمیاد 64 بشم اگه پایه هستید دوباره شروع کنیم
سلام مامان شبی
من سعی میکنم از رژیمتون استفاده کنم، اما نمیستونم، چون اکثر وقتم بخاطر نی نی تو خونه ام فعالیتم زیاد نیست. وزنم
شصت و پنج کیلوست.نمیدونم چیقدر باید کم کرد و اینگه با پنج وعده خیلی سیر میشم و اصلا لاغر نمیشم،خودم گاهی ناهار رو حذف میکنم یا سوپ میخورم، وعده اصلی رو شب با شوشو میخورم.کمکم کن لطفا
خودت باش...کسی هم اگر خوشش نیامد .نیامد...اینجا کارخانه مجسمه سازی نیست...
صفحه اول هم بعضی غذاها رو با کالریش نوشته
میزان انرژی مورد نیاز برای اینکه وزنتان ثابت بماند بر حسب کالری برابر است با
اگر بی تحرک هستید ( عدم ورزش و یا کم تحرک) 1707
اگر کم تحرک هستید (ورزش سبک- یک تا سه روز در هفته) 1963
اگر نسبتا فعال هستید (ورزش متوسط- سه تا پنج روز در هفته) 2205
اگر خیلی فعال هستید (ورزش سنگین- 6-7 روز در هفته) 2461

اگه میخوای وزنت کم بشه باید 500 کالری کمتر از این بخوری
سلام.

من قبل از بارداری با قد 166 ، 52 کیلو بودم. آخر بارداری 67. از بیمارستان که اومدم 64 و تا 14 ماهگی بچه ام بدون تغییر وزنم 63 بود. در ضمن شیر خودم رو به نی نی میدم....

اما 5 روزه ، رژیم ندارم. اما سعی میکنم زیاد آب بخورم و حواسم به چیزایی که میخورم هست. یعنی وقتی دلم قار و قور میکنه نمیرم یه تیکه نون بخورم یا یه لیوان شیر یا چند قاشق برنج و لقمه نون و پنیر!!!! چندتا دونه انجیر خشک میذارم دهنم.....باورتون نمیشه تو 5 روز از 63/700 رسیدم به 61/300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خودمم باورم نشد!!!!

الان خیلی خوشحالم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خیلی زیاد!!!!!!!!

یه سوال......واقعا من که خیلی کم تحرکم 1700 کالری باید یخورم؟؟؟؟؟؟زیاد نیست؟
راستی شماها در روز چند لیوان آب میخورین کلا؟ من 3 لیوان هم نمیخورم!!!! هرکاری میکنم نمیتونم زیادش کنم........
***الهی و ربی....من لی غیرک***فروش تخته شاسی برای عکس ارزانتر از آتلیه با ارسال رایگان http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=561837&PageNumber=1
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز