2777
2789
نام.............. قد .........وزن1........7/3...... 21 /3........28/3..........1/5 ......................وزن هدف

1 -شبنم........170........ 76...........73........71.6.........71.............69...........................63

2 -زیبا ......... 170......... 81.........79.6.......79.4..........؟..............؟.............................69

3 -افسون...... 158.........64 ........60.5.........؟............؟..............?..............................55

4 -فرناز.........166.........85........82.6.........81..........83............. ?..............................75

5-مهرو.........158....................................61..........59.............?..............................55

6-الناز........168..................................................72..............؟..............................60

7-مامان بیتا....164.......66......................................66.............65.5...........................58
تکیه بر تقوی و دانش در طریقت کافریست راهرو گر صد هـــــنر دارد توکل بایدش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دوستای گلم . ببخشید من امروز بس که گشنه ام بود یادم رفت ناشتا وزن کنم . ایشاا... فردا .
من یه تغییر جدید تو رژیمم دادم اونم اینه که به جای سه وعده شیش وعده می خورم . البته با حجم خیلی خیلی کم . اینجوری هم واسه معده ام خیلی خوبه و اینکه کمتر احساس گرسنگی می کنم و هله هوله می خورم .
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ
کالری های امروز من :
صبحونه :15 گرم نون +10 گرم پنیر +چای شیرین =90
ساعت 10: 15 گرم نون +10 گرم پنیر +100 گرم هندونه =150
ناهار :30 گرم نون +50گرم بادمجون سرخ کرده و گوچه =275
عصرونه =5 ق برنج +چهارتا قاشق بادمجون کباب +دوتا لقمه نون و هندونه و پنیر =600
نیم ساعت هم شنا کردم که تقریبا"‌می شه 300

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ
سلام
من هم مثل مریم جون شیر دهی دارم رفتم دکتر و رژیم شیر دهی رو گرفتم اما جواب نگرفتم به نظرتون اگه خودم رژیم کالری رو بگیریم برای شیر دهی مشکلی پیش نمی یاد
خداوندا! پناهم باش و یارم باش... جهان تاریکی محض است
میترسم ! کنارم باش!
سلام فکر نمیکنم تو شیردهی مشکلی داشته باشه ولی باید کالری مصرفیتون بیشتر از مقدار معمول باشه

کالری دیروز:
ناهار 1 بشقاب ماکارانی+سالاد(400)
5عصرانه:تا زردالو+12 تا پسته(200)
شام :1 بشقاب ماکارانی(450)
6 عدد ساقه طلایی(150)
1200 کالری
سلام

مریم جون ها شما هم همین رژیم کالری یعنی رژیم با احتساب کالری رو داشته باشید فقط حدودا 300 کالری میتونید بیشتر مصرف کنید اونم به خاطر شیر هست...............

این رژیم خوبی اش اینه که هر چی دوست دارین میتونین بخورین فقط باید کالری رو محاسبه کنید





بچه ها من باید روزی 1300 کالری بخورم تا هفته ای نیم کیلو لاغر کنم
سلااااااااااااااااام به همه دوستای عزیزم .

من تو این مدت نه رعایت کردم و نه خودمو وزن کردم .

من شنبه میام و وزنمو میگم و از شنبه رژیم جدی می خوام بگیرم برای عروسیم 23 آبان ایشالا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز