سلام دوست جونا . خوبییییییییید؟
خوشحالم که دارید ادامه می دید . این خیلی خوبه . منم امروز با کلی ذوق و شوق بیدار شدم و خودم و کشیدم باورم نمی شد . سری آخر که گفتم 300 تا اضافه کردم شده بودم 300/83 و امروز 600/82 خیلی خیلی خوشحال شدم و مصمم تر برای ادامه رژیم . راستش دیروز اصلا"گشنه ام نشد یعنی جور نبود که اذیت بشم . شوهر منم همش داره غر می زنه و می گه من راضی نیستم . اما بهش گفتم فقط پنج روزه و اینکه از فردا دیگه رژیمم خوب می شه یعنی فردا نصف مرغ دارم و روز بعدشم نیم کیلو گوشت . فقط همین دوروز اولش خیلی سخته . از شانس منم دیروز همش بیرون بودیم . منم اگه بگم ضعف دارم و بیحالم که دیگه هیچ دوباره غر غر شروع می شه . واسه همین صبح ناشتا یه مولتی خوردم و عصر هم یه دونه دیگه خدارو شکر خوب بودم .
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ