2789
شبنم جون نمی دونم . ولی فکر نمی کنم کالری اش زیاد باشه . پخته خوردی دیگه ؟
چشم عزیزم هر روز می یام و می گم بهتون دعاکنید فقط موفق بشم . راستش می خوام بیام تهران و برم سرکار قبلی ام . می خوام حسابی تغییر کرده باشم . خصوصا"‌اینکه می خوام برم خونه خونواده شوشو.
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام من دیروز شروع کردم 8/4/90 برای صبحانه یک دانه بیسکویت+یک لیوان شیر100ک
ناهار یک کفگیر برنج +یک پیمنه خورشت 400 کالری
شب هم فقط 200 گرم توت فرنگی 70ک
یک لیوان دوغ30ک
آخر شبم خودمو وزن کردم71.600
هوراااااااااااااااااااااااااااااااا
سلام بچه ها عیدتون مبارک

هانا جون اگه کمی دقت کنی میبینی که تو جدول وزنها مون رو نوشتیم و همه وزن کم کردیم

عسل جان صفحه قبل رو ببین برای الناز جون نوشتم کالریش رو چه جوری حساب کنه شما هم مون کار رو بکن
نام............... قد .........وزن1........7/3...... 21 /3........28/3..........4/4 ...........11/4..............وزن هدف

1 -شبنم........170........ 76...........73........71.6.........71.............?...............؟................68

2 -زیبا ......... 170......... 81.........79.6.......79.4..........؟..............؟...............؟................69

3 -افسون...... 158.........64 ........60.5.........؟............؟..............61..............؟................55

4 -فرناز.........166.........85........82.6.........81..........83............82.9. ............؟................75

5-مهرو.........158..................................61..........59.............58................؟...............55

6-سارا.........165...............................................................71................؟

7-راشین.......162...............................................................57................؟..............52.

8-الناز........168................................................................72..................؟.............60

9-عسل......168...............................................................97...................؟.............68
سلام دوست جونا .
شبنم جون من دو شنبه میایم . عصر دوشنبه دیگه آخرین روز رژیممه . امروز خدارو شکر خوب پیش رفت . چون اولین روز و سخترین روزم بود . ولی باور کن تو همین یه روزه مانتوم کلی واسم گشاد شد . اصلا"‌دلم نیومد چیز اضافه ای بخورم و چون همش میوه است بدنم هم سم زدایی می شه اینو خودم به وضوح احساس کردم . اگه بتونم سه کیلو کم کنم دوباره به همون رژیم کالری بر می گردم تا وزنم رو ثابت نگه دارم وگرنه که مجبورم یه دور رژیم کانادایی بگیرم .
امروز هم هروقت گشنه ام شد میوه خوردم و آب فراوون +1 کیلو ماست کم چرب +خیار +دوتا خرما .
فردا هم وزن می کنم خودمو تا روز پنجم دلم طاقت نمیاره .
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ
سلام دوستای خوبم
فرناز جون امیدوارم که خوب وزن کم کنی فرنازی فردا حتما بیا وزنتو بگو من منتظرم
منم دوست دارم ولی بهم فشار میاد وشوشو هم خیلی دعوام میکنه واسه همین با همین کالری ادامه میدم امیدوارم فردا با این همه پرخوری هایی که کردم وزنم زیاد نشده باشه

اینم کالری های دیروزم:
صبحانه :3تا زردالو+2تا هلو(200)
30 گرم نون+3 قاشق کاکایو(200)
ناهار :ته دیک+2 قاشق خورشت(500)
شام :2تا تخم مرغ+40 گرم نون (250)
1150 کالری+35 minپیاده روی
سلام کالری های دیروز من خیلی زیاد شد امان از تعطیلات
ص: اتیکه نون سوخاری+پنیر+1 تیکه کوچیک شکلات=120
ن: باقالی پلو+گوشت+ته دیگ=800
م.و:هله هوله=200
ش:4ق پلو مکزیکی+2ق گراتن بادمجون+2ق چیکن استروگانوف+3 تا لقمه ساندویچ کالباس=600(مهمونی بودممم)
کولاک کردمااااااااااااااااااا شرمنده جمعا میشه 1720 تااااااااااااااااااااااااا وای بر من...............
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز