سلام کالری های دیروز من خیلی زیاد شد

امان از تعطیلات
ص: اتیکه نون سوخاری+پنیر+1 تیکه کوچیک شکلات=120
ن: باقالی پلو+گوشت+ته دیگ=800
م.و:هله هوله=200
ش:4ق پلو مکزیکی+2ق گراتن بادمجون+2ق چیکن استروگانوف+3 تا لقمه ساندویچ کالباس=600(مهمونی بودممم)
کولاک کردمااااااااااااااااااا شرمنده جمعا میشه 1720 تااااااااااااااااااااااااا وای بر من...............