2789
عنوان

خاستگار

996 بازدید | 102 پست

سلام

دوهفته پیش برام خاستگار اومد

منم کارمندم پسره هم کارمند بود

من یه سال بزرگتر از پسره بودم طبق گفته مامانش.

رفتن و خبری ازشون نشد

حالا همون خانوم برا خواهر کوچکترم داره خاستگاری.میاد برا همون پسرش

چندبارم پیگیر بودن و چون خواهرم سرکار بوده دائم جور نشده تا فردا قرار شد بیان


یه طوری شدم😒😒

به نظرم عین تحقیره یه جا بری برا دو نفر خاستگاری و یکیش و ول کنی بری سراغ اونیکی

نظر شمام اینه یا من حساس شدم؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب راه ندین

بسيار منی کـرد و ز تقدير نترسیدبنگر که ازين چرخ جفا پيشه چه برخاست ، دوست دخترم قد۱۷۵ ،دانشجوی پزشکی چشم رنگی کله پاچه هم بلد بپزه(فکرکنم دوسش داشته باشم)، بیشتر باهم تاپیک میزنیم، چندشمون میشه از متاهلهای آویزون ک نوشتیم نیان اما تا شارژشون تموم نشده ول کن تاپیک نیستن، میدونیم میدونین چی میگیم!!! 

بنظرم یه سال اختلاف سنی چیزی نبود . بهش گیر دادن

نینی قشنگم مامان و بابا خیلی منتظرتن. برو و به خدا بگو خیلی زود تورو بیاره پیش ما. ما خیلی وقته در حسرت گرفتن دستای کوچیکتیم.  به خدا بگو مامانم داره از دوری فرشته کوچولوش دق میکنه. برو به خدا بگو مامانم خیلی تنهاس اجازه بده برم پیشش. ما چشم به راهتیم عزیزدلم. دختر یا پسر بودنت فرق نمیکنه. تو فقط بیا و حال دل ما رو خوب کن‌. میشه برای باردارشدنم صلوات بفرستی؟ دلم خیلی محتاج دعای همتونه    

ردشون كنين

عقل و شعور حكم ميكنه كه خاستگاري ٢نفر از يه خانواده نرن

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز