2789
عنوان

Pco

| مشاهده متن کامل بحث + 409 بازدید | 54 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام منم تنبلی دارم

اما بچه اولمو با اولین ماه اقدام باردار شدم

پسرم پنج سالشه

پنج ماهه متوجه شدم که تنبلی دارم اما پریودام کاملا منظمه

دوماهنامه اقدام تحت نظر دکتر

دارو مصرف میکنم 

این ماه هم دوتا فولی 18و19داشتم منتظرم ببینم چی میشه


من هستم عوارض خاصی نداشتم چاق نشدم فقط جوش صورت و موی زائد پریودامم نامنظم بود الان ی مدته ک متفورمی ...

اخه من هیچکدوم و ندارم ولی چاق شدم همش ام توناحیه شکم وپهلو .توسونو زده بود مشکوک بهpco .به شما گفته چندماه بخورید؟

سلام منم تنبلی دارم اما بچه اولمو با اولین ماه اقدام باردار شدم پسرم پنج سالشه پنج ماهه متوجه شدم ...

خوب پس شاید برای بچه اول تنبلی نداشتی

هر کی امضامو خوند یه صلوات برای حاجت روا شدنم بفرسته مرسی
سلام منم تنبلی دارم اما بچه اولمو با اولین ماه اقدام باردار شدم پسرم پنج سالشه پنج ماهه متوجه شدم ...

اخه من اندازه فولیکولامم خوبه به جز چاقی ام علامت دیگه ای ندارم .نمیدونم قرص بخورم یانه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792