2789
عنوان

Pco

409 بازدید | 54 پست

سلام خانوما کسی اینجا pco هست .میخام بدونم چه علامت هایی داره قرص میخورید وتاپه وقت قرص وباید ادامه بدیم .ممنون میشم اگه اطلاعی دارین کمک ام کنید 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

معمولاو قتی بخوای بارداربشید دارومصرف میکنی که زودتربارداربشی بعضیا م طبیعی باردارمیشن، فقط مهم کم کردن وزن و ورزش کردنه اگه اضافه وزن داری 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

اصلااسترس نداشته باش خیلیادرگیرن ولی بچه دارین، عجله نکن

ماه اول اقدامم خدا کنه زود نتیجه بگیرم من هنوز هیچی نشده نگرانم پنجشنبه موعدمه میگم اگه پریود بشم خیلی تو ذوقم میخوره

هر کی امضامو خوند یه صلوات برای حاجت روا شدنم بفرسته مرسی
من دو هفته عقب میفته بچه هم دارید ؟

نه ندارم .میخاستم اقدام کنم رفتم سونو واژینال دادم .توش نوشت مشکوک به pcoیه دکتر گفت نداری یه دکتر که تازه رفتم گفت داری و گلای وانس بهم داد .پریودام منظم وهر۳۵ روز

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792