یه همکاری دارم همسن خودم تقریبا با هم استخدام شدیم من با فوق لیسانس اون با فوق دیپلم بعد به مدد پول خانواده شوهر اون سرتا پاش رو عمل زیبایی کرد بعد ۸ سال باز عمل کرد و بچه دارشد یه قرون از حقوقش و نه خرج خونه میکنه نه حتی خرج خودش فقط پس انداز . باباش حتی بهش جهاز نداد الان شوهرش یه شاسی بلند انداخته زیر پاش. کلا عبد و عبیدشه. اون وقت من که از روز اول کل حقوقم خرج خونه شده الان هیچ دلخوشی ندارم.موندم اون چی داره که این همه شانس آورده.
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
مردا از زنشون اخلاق و محبت و خوش زبونی و دلبری میخوان..احتمالا خانمه خوش اخلاقه
والله ظاهرا من خیلی خوش اخلاقترم اما شانسم رو مرده شور برده
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ظاهر رو نمیشه با باطن زندگی مقایسه کرد. اگر واقعا توی باطن زندگیش هم خوشبخته ازش مشورت بگیر ولی خیلی زود زندگی خودتون رو با بقیه مقایسه نکنید که باعث دلسردی میشه. من خودم سال های قبل زندگیم رو با یکسری ادما مقایسه میکردم که باعث شد از همسرم دور بشم ولی وقتی از جزییات زندگی ادم ها مطلع شدم دیدم اونا هم مشکلاتی دارن و رو خودم کار کردم و خداروشکر الان زندگی خیلی خوب و عاشقانه ای دارم
هروقت دستمال توالت دیدید یادتون بیاد که مردم یک کشور جهان اولی که خیلیا آرزوی مهاجرت به اونجا رو دارن یک روز ازترس قرنطینه توی خونه، همون واکنشی رو نشون میدن که ما ملایمترش رو درزمان تحریم ها داریم انجام میدیم وبخاطرش خودمون رو تحقیر میکنیم.ماایرانی ها خیلی از واکنش هامون به مسایل بخاطر فقر فرهنگی نیست،بلکه به نسبت شرایط تحریم که سالهاست داریم درآن زندگی میکنیم اتفاقا خیلی آدمهای خوب ومتمدنی هستیم.
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
حسادت خوب نیست.دل به خدا بسپار.دل خوش از همه چی بهتره .خدا آدمهای حسود زیاد دوست نداره.بی خیال
خوب به ماهم بده حسودی نکنیم.
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله