2777
2789
عنوان

یوگا

455 بازدید | 17 پست

خانوما کسی یوگا انجام داده؟

خوبه؟

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بله. من هم یوگای معمولی و هم یوگای بارداری انجام دادم. خیلی راضی هستم. خیلی آرامش دهنده است. به علاوه یوگای بارداری خیلی کمکم کرد که زایمان طبیعی راحتی داشته باشم...

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 
من انجام میدادم. بخاطر حرکات اشتباهی که مربی بهم میداد کمر درد شدم. دیگه نمیرم

ای وای چه بد

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
برای لاغری خوب نبود برای ارامش به مرورخوبه

من میخوام لاغر هم بشم

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
بله. من هم یوگای معمولی و هم یوگای بارداری انجام دادم. خیلی راضی هستم. خیلی آرامش دهنده است. به علاو ...

خیلی هم عالی

خداروشکر

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
آخه همه نمیتونن تمام حرکاتو انجام بدن ولی مربی که ۱ سال دوره دیده نمیتونه درست تشخیص بده

اخه من کمر درد دارم

دیسکم.پاره اس

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
من بودم نمی‌رفتم. برو دکتر بگو برات فیزیوتراپی بنویسه. از فیزیوتراپیست برنامه ورزشی بگیر هر دو ماه

رفتم تاثیر نداره

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
آخه همه نمیتونن تمام حرکاتو انجام بدن ولی مربی که ۱ سال دوره دیده نمیتونه درست تشخیص بده

مربی که من داشتم تکیه کلامش این بود به که زبان بدنتون باید گوش کنید. هر جا احساس درد کردید ادامه ندید. بعد مثلا موقع نشستن هر کس هر طور راحت بود می نشست و اجباری نبود چهار زانو بنشینیم. می تونستیم پاهامون را دراز کنیم یا حتی روی صندلی بنشینیم..

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 
عزیزم بهتر باشی. مراقب خودت باش با دکترت مشورت کن

توکل به خدا

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
مربی که من داشتم تکیه کلامش این بود به که زبان بدنتون باید گوش کنید. هر جا احساس درد کردید ادامه ندی ...

👌👌👌👌👌👌👌👌

😷😤عضو کمپین مبارزه با کلمات خیلی تهوع آورِ  شوشو😩😫😖😲😦😷😷آقاااااااااایی😤😤😷😷عجقم😈😈عجیییییییییجم😮😮سِز😤😷😲😷😷پِری😲آز😦😷😤آخایی😷😷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز