2777
2789
عنوان

شهر کتاب(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 148246 بازدید | 2291 پست
مرسی ستاره .. الان 7 ماه و نیمشه


فکر کنم این تایپیک برای شما که دسترسی به کتاب برات سخته خوب باشه :)
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سروناز عزیز

تو جدا خیلی ماهی ... من دیگه در این تایپیک چیزی نمی نویسم . راستش حیفم میاد این همه انرژی بذارم اینجا.
هر هفته شنبه در وبلاگ خودم راجع به یک کتاب مینویسم . اگر دوست داشتی به وبلاگم بیا
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.
آدرس وبلاگت رو برام بذار که من هم لینکت کنم. اما واقعا خوشحالم که اینجا دوستان خوبی مثل تو و قاصدک و مامان آریا پیدا کردم . این رو از ته دلم گفتم
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.
تو ایران نیستی ؟ من تا حالا چیزی ازت نمیدونستم . تصور میکردم تازه عروسی و بچه هم نداری !!!!
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.
هزار ماشالله . جدا 5 تا بچه داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من هم لینکت کردم
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.
هزار ماشالله . انشالله خدا به زندگیتون بیشتر برکت بده . حیف که مریمناز بیدار شد مجبورم برم خیلی دلم میخواست بیشتر باهات صحبت میکردم :)
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.
مامان آریا من من من
دلم مخصوصا برای صدای شاملو حسابی کوچولو شده.
خیلی وقته آلبوم سکوت سرشار از ناگفته هاست رو گوش نکردم وقتی هم گوش میکنم انگار همه غمهای عالم میریزه توی دلم.
دلم برای خودم هم خیلی تنگ شده.
Lilypie Pregnancy tickers
سلام دوستان من تازه این تاپیکو دیدم.
من خودم خیلی به کتاب علاقه دارم.ولی هرچی خوندم رمان بوده.
چیزی نخوندم که به معلوماتم اضافه کنه.
واقعا ادم بعضی جاها نیاز داره 4تا کلمه درست حسابی حرف بزنه که من بلد نیستم.
بعضی وقتا هم توی بحثا کم میاریم که اینا هم همش واسه اینه که کتاب نمی خونیم.
جریان این تاپیکم لطفا توضیح بدین که چه جوریه.
مرسی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز