2777
2789
عنوان

شهر کتاب(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 148246 بازدید | 2291 پست
درسته ... اما مسله فرق بین شیعه ایه که صفوی باب کرد با شیعه ی علوی !
واقعا یکی هستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پس اینجا من و شما اختلاف داریم . چون به نظر من شیعه صفوی تقریبا شیعه منحرفه !
البته این نظر کاملا شخصی و لزوما کاملا درست نیست !
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.
هیچ چیز ??? درصد درست نیست و هیچ نظریه ای (جز وحی الهی ) ??? درصد کامل نیست ! این رو هر دومون معتقدیم بهش !
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.
خب. همین دیگه مسیحا جان. حالا اگر پست اولم رو بخونی می بینی که من هم قطعیت وجزمیت این تقسیم بندی صد در صدی رو زیر سوال بردم نه اصل دسته بندی رو. برای همین هم گفتم یک طیف هست نه دو قطب.
سلام /مسیحا جون نبینم تنها مونده باشی هر نویسنده ای رو که دوست دارین معرفی کنید سعی میکنم حضور داشته باشم اگر هم چیزی تایپ نکنم ولی حتما دنبال میکنم .
درد من حصار برکه نیست
درد من زیستن با ماهیانی ست که
فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است!
ویرجینیا ولف که بسیار محشره !
اول فروغ ( چون ازدو هفته قبل سروناز خواسته بود) و بعد ویرجینیا ولف.
اگه آدم گذاشت اهلیش کنند , بفهمی نفهمی خودش رو به این دردسر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز