2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835162 بازدید | 290067 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@pari95     عزیزم صبحانه 1 دونه شلیل  میان وعده شیر و با 2 گرم بیسکویت ساده گیلاس ...

❤❤❤👏👏👏👏👏

عزیزم مجاز و مصرفی هم بنویس 

آب ۸ لیوان میخوری 🤔 تو گزارشات اضافه کن لطفا😊😍

پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم
فدات بشم مهربون  من از فردا با گزارررش در خدمتتون هستم🤗🤗🤗

عزیزمی خدانکنه 

چقدر عالی 😊😍😍

پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم

@pari95  

سلام گلم گزارش یک شنبه

مجاز 1640

مصرفی1252

صبحانه نان پنیر

میان وعده گیلاس زرد آلو سیب آلو آب هویج

شام سیب زمینی سرخ کرده سالاد کلم

چالش# حذف قند و شکر انجام شد💪

پیاده روی یک ساعت داشتم

شوهرم مریضه همش درگیر دکتر ودارو بودم وقت سرخاروندن نداشتم کالریم واسه همین پر نشد

خدایا آن ده که آن به 
خب میگم دیگه تقریبیه. یه بار یه تیکه سینه رو ببر سومری محل وزن کن که دیگه دستت بیاد

🤣🤣🤣 دیگه تواین کرونا نمیشه . من کلا همیشه زیاد میزنم ک بعدا ناراحت نشم

فاطمه صدام کنین دوستای خوبم 💚❤اینم بگم پفسه اصلا معنی خاصی نداره اگه واستون سوال بود⚘راستی اگه سوالی بود در حد توان در خدمتم🤲🏻
سلام عزیزم نون رو کمتر بخور. پیراشکی گزینه مناسبی برای شام نیست عزیزم. و اینکه ناسالمه.  ...

باشه گلم ممنون

جدی پیراشکی گوشت ناسالمه؟بخاطر روغنش میگین؟

ورزش قدرتی شامل چیا میشه گلم؟

ممنونم گلم . چند تا بخورم برنج خوبه ؟ و اینکه ی چیزی نون چقدر مثلا سنگک خوبه . باشه فردا ۵۰ تا کمتر ...

برنج رو هفته ای سه بار.وعده ناهار. و نهایت 6 یا7 قاشق.


نون لواش در حد 5 یا 6 کف دست خوبه.

سنگک و بربری 3 یا4 کف.

از کجا شروع کنم به دعوا کردن🙃 فالوده یا شامت یا دوتا کربو رو تو یه وعده مصرف نکن یا کم خوردن ...

دعوام نکن گناه دارم😨😨😂😂

نه تو یه وعده مصرف نکردم تو طول روز خوردم🤔فالوده رو هم نمیخواستم بخورم به خاطر امتحانام مامانم گف بخور😁

چشم عزیزم از این به بعد کمتر نمیخورم💖

خدایا شکرت😍💖
مرسی قشنگم چشم...ایشالا تلاش خودم میکنم بهترین فرد حالش باشم ...

👏👏👏👏👏🙋🌼🌼🌼🌼

پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم
برنج رو هفته ای سه بار.وعده ناهار. و نهایت 6 یا7 قاشق. نون لواش در حد 5 یا 6 کف دست خوبه. سنگک ...

اها درسته ممنونم حتما همین کارو میکنم. مرسی از کمکت . فردا کمتر میخوردم حتما

فاطمه صدام کنین دوستای خوبم 💚❤اینم بگم پفسه اصلا معنی خاصی نداره اگه واستون سوال بود⚘راستی اگه سوالی بود در حد توان در خدمتم🤲🏻

@سمیه1396 سلام سمیه جون شرمنده عزیز دلمممم 

امروز انقدددد درگیر گزارشها و وزن بودم ک اصلااا وقت نکردم گزارش خودمو بدم 😐😣🙄

ببخشید قربونت برم 😚😚

فردا حتما ب موقع و زودتر میدم😋

تازه امروز اصلاااا ورزش نکردم😪😥🤕

باورش باتو...چ جوریش با خدا🩵
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز