2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامداد خمار ) تاپیک جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1835162 بازدید | 290067 پست
@شیرین_آردا     💓❤💛 صبحانه:نخوردم☺ نهار:سیب زمینی ابپز.سبزی.۱۱۶ کالری شام:مرغ آبپز.۱۰ ...

آب چی؟؟

تاشقایق هست زندگی بایدکرد❤️وزن اولیه ۷۹😑 وزن الانم۶۳😌وزن هدفم ۵۵💪🏻🏆.    من همونیم که دنبال آرزوهااش رفت! ویولونیستم و میخونم! کیک تولدم میپزممم😋  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام عزیزدلم. ظهرت بخیر. گلم گزارشت خوب بود افرین.عالی👍👍. فقط ی قاشق سیاه دانه زیاده. باید 7تا ...

سلام بروی ماهت عشقم،،،جدی😱میگم حالم بد شد😯

فدات بشم مرررررررسی❤❤

دیروز شدم امروز روز دوممه،،،،فقط مثل پریودیای قبلم نیست نمیدونم بخاطر دارو هستش ک میخوردم یاچی،،بزور میاد روز اول تا سوم همیشه خونریزیمو داشتم در حالت نرمال الان نمیاد چند قطره فقط

 به حکمتش دل بسپار 🌿
😅😅😅😅😅😅 خب خوب بوده کاهشت👏👏

مرسی😍😍😍🙈🙈🙈

عضو گروه بنفش تاپیک مانکن های زیبا 💪  وزن شروع : ۷۴ وزن هدف: ۶۰  تاریخ شروع رژیم ۳ مرداد ۱۴۰۱    👈👈👈👈 وزن جدید ۷۱ و ۳۵۰ در تاریخ ۱۵ شهریور  من میتونم با توکل به خدا 🥰😘😘😘
😮😮😮فردا پوستتون کندس😂😂 رفته بودیم دیدن اقوام😆😆😆

خخخ اره حتما پوست منوغلفتی بکن ازاین کارا نکنم. 😤😤😤

خداروشکر بازخوبه هوایی عوض کردین. 

اخه میدونی چرا خیلی خوردم؟ پرخوری عصبی شدم گربم مرد. 😖😥

@هستی،بانو

سلام

خوبی؟ 

امروز روز سومیه که نیستی ها. حالت خوبه عزیزم؟ 

گزارش#

کالری مجاز 1360

کالری مصرفی 1113(کالریمو پر میکنم) 

صبحانه: 56 گرم نان بربری+ 32 گرم خامه+ 20 گرم شیره خرما(293 کالری) 

میان وعده: 5آلوچه+ 12 گرم. کیک خامه ای+ 22 گرم پاستیل+ 60 گرم موز+ 20گرم خرما(260 کالری) 

ناهار: 56 گرم نان بربری+ 2 ق غ عسل+ 3 گرم. کره(303.5 کالری) 

شام: 2عدد تخم مرغ آبپز+ 100 گرم. ماست(256 کالری) 

ورزش: رقص+ دراز نشست+ حرکات شکم و ران+ چالش چوپ

آب 5لیوان

خودتو_دوست_داشته_باش#

خودمو دوست دارم چون میتونم بخندونم

انگیزه#

بهم. گفتن بعد زایمانت چاق نشدی 😍😍😍

قربونت عزیزم‌ مسافرت بودم ممنون🌷🌷🌷 اره چند تا از بچه ها هم من تگ کردم تگ نشدن😭


بسلامتی ایشالا همیشه ب تفریح و خوشی😍😍😍

سرگروه آبی،،گروه ۲           وزن اولیه88🙈🙈وزن فعلی63،700😊😊وزن هدف60😍برای رسیدن به خواسته هات آرزو نکن، تلاش کن..
اره والا دلشتیم دق میکردیم تو خونه😥 ای بابا چرا؟

نمیدونم یهو رفت اصلاداغون ها هروزم گریه الانشم روزی یکبار گریه میکنم عکسشو میبینم خیلی نازبود. 😭😭😭من بچه نداشتم یه اینو داشتم اینم خدا... 

سلام بروی ماهت عشقم،،،جدی😱میگم حالم بد شد😯 فدات بشم مرررررررسی❤❤ دیروز شدم امروز روز دوممه،،،،فق ...

اده گلم 7تا دونه باید بخوری.

بخاطر قرصاته. هورمونات ریختن ب هم. منم بخاطر اورژانسی ماهیانه م به هم ریخته. هنوز نشدم😩.

فالتم میشه  پیروزی😍. و

خبر بد متاسفانه. 

ایشالا ک مهم نیس.


سرگروه آبی،،گروه ۲           وزن اولیه88🙈🙈وزن فعلی63،700😊😊وزن هدف60😍برای رسیدن به خواسته هات آرزو نکن، تلاش کن..

[QUOTE=140039479]نمیدونم یهو رفت اصلاداغون ها هروزم گریه الانشم روزی یکبار گریه میکنم عکسشو میبینم خیلی نازبود. 

عزیزم این چ کاریه چرا خودتو عذاب میدی؟

با ی چیزی خودتو سرگرم کن یادت بره

انشالله خدا بهت ی بچه ی ناز بده🙏🙏🙏

 

[QUOTE=140039479]نمیدونم یهو رفت اصلاداغون ها هروزم گریه الانشم روزی یکبار گریه میکنم عکسشو میبینم خ ...

ممنون عزیزدلم, دست خودم نیست کلا ادم وابسته ایم. مرسی ازدعات توکل به خدا. 

ولی ایشالله دیگه من میتونم لاغرکنم ازاین هفته. 👍👍میخوای عکسشوبزارم ببینی بردارم؟ اگه نمیترسی خیلیا یاچندششون میاد برای همون. 😊😊

ممنون عزیزدلم, دست خودم نیست کلا ادم وابسته ایم. مرسی ازدعات توکل به خدا.  ولی ایشالله دیگه من ...

انشالله عزیزم 🙏🙏🙏

بزار ببینم 

من اصلا اهل نگهداری حیوون تو خونه نیستم راستش اصلا علاقه ای هم ندارم ولی پرنده دوس دارم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز