2777
2789
عنوان

خودكشي..

| مشاهده متن کامل بحث + 756 بازدید | 48 پست
زندگي سخت...

چه بد که کمر یه جوون زیر بار زندگی خم بشه وبشکنه جوریکه خودکشی کنه.کاش دلیل دیگه ای داشت آدم کمتر غصه میخورد میگفت بخاطر عشق خودکشی کرده پس حماقت بوده اما این😭😢

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هنوز باورد نميكنم مرده اخه هنوز دستگاه هارو نكشيدن كه شايد معجزه كنه خدا  دكترا اعلام كرد ...

ما ھییییچ وقت دستگاہ رو از مریض جدا نمیکنیم اگہ واقعا مرگ مغزی باشہ یا رضایت ب  اھدا میدن یا نھایتا  بعد چن روز فوت میکنہ

😭😭😭😭😭

عزیزم گریه نکن برای آرامشش هر شب قرآن بخون

اون پدر و مادر خیییییلی مقصرن😒😔😔

باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای ، تحویل بدهی.اینکه بدانی حتی یک "تو" ، با بودن "تو" راحت تر نفس میکشد یعنی موفق شده ای.❤💛#"گابریل گارسیا مارکز"
خدا رحمتش کنه بهتره نبینیش تا اون تصویر ذهنی ک داشتی خراب نشه

ولي من نميتونم كه

اخرين بار كه ديدمش بعد رفتنش بود

رفتم بهش سر بزنم

نيومد جلو در رفت تو

گفتم قهري با من 

گفت اره

گفتم باشه من ميرم ديگه 

يعني اخرين ديدارمون انقدر تلخ بايد ميبود؟

قضاوت فقط کار خداست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش