2777
2789
عنوان

خودكشي..

| مشاهده متن کامل بحث + 756 بازدید | 48 پست

همسایه ما هم دو تا دختر عروس یه خونه بودن دیروز با مادرشوهرشون دعواشون میشه و مادر شوهره خودشو اتیش میزنه شوهرشونم بهشون میزنگن و میگن اگه مادرمون بمیره از خونه پدرتون یکی رو میکشیم اینا هم ک ترسیدن و از خونه فرار کردن یکیشون  ک ی بچه یک ماهه داره فرار میکنه اون یکی میگه که از خونه پدرم کسی نمیره خودشو انداختهجلو هجده چرخ و میگن تیکه تیکه درش اوردن حامله م بود😔😔😔

میشه برای سلامتی خونوادم و عشقمو فرزندم یه صلوات هدیه کنی😥😥
همسایه ما هم دو تا دختر عروس یه خونه بودن دیروز با مادرشوهرشون دعواشون میشه و مادر شوهره خودشو اتیش ...

 وای جدی میگی؟ چقدررررر وحشتناک😓

بی وفایی بی وفاییییی این 👈 دل 👉 من از غصه داغوووون شده 💕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همسایه ما هم دو تا دختر عروس یه خونه بودن دیروز با مادرشوهرشون دعواشون میشه و مادر شوهره خودشو اتیش ...

ای داد بی داد😢😢😢

زمانی پخته میشی که بفهمی نیاز نیس به هر چیزی واکنش بدی یا به هر حرفی جواب بدی👌👌
اخی خدا بیامرزتش  برای شادی روح مرحوم فاتحه بفرستین

ممنون مرسي

نميشه مرگ مغزي درست شه 

من اصلا نميتونم باور كنم

نميزارن برم پيشش

😭😭😭

قضاوت فقط کار خداست...
خسته شده داداشم چقدر تحمل كنه اخه😭

خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت شدم عزیزم😔😔😔

باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای ، تحویل بدهی.اینکه بدانی حتی یک "تو" ، با بودن "تو" راحت تر نفس میکشد یعنی موفق شده ای.❤💛#"گابریل گارسیا مارکز"
چقد بدددد.متاسفم چه حسه عجیبیه.دلتنگی،عذاب وجدان؛غصه😭😢

اره

اولين بار كه ديدمش قشنگ يادمه

يك دختر ٥ ساله بودم كه رفته بودم مهد كودك

از پشت شيشه اومد 

البته مادربزرگم قبلش گفته بود بهم

از پشت شيشه اومد شكلك دراورد 

اونموقع ٧ سالش بود

قضاوت فقط کار خداست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792