2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب منم یه سوال بپرسم با اجازه استارتر

کادوهای پاتختی دقیقا مال کیه؟

صلوات برا تعبیر نشدن خواب داداشم وخوب باشه وبراظهورآقا بفرستین دعا کنین شهریور عروسیم بشه خدا حاجتتون رو بده😙😙😙الهی آمین

مال عروس و داماد هست نه عروس تنها نه خانواده ها

خدای من...این روزها دائما متوجه استجابت دعاهایم می‌شوم..شکر من کجا و بزرگی این نعمات کجا؟خدایا باز مثل همیشه شرمنده ام...من کجا و این همه لطف و محبت کجا؟شکر من کجا می‌تواند ذره ای از این نعمت‌های تو را جبران کند؟فرزندم جان مادر....درست زمانی که بین همه ی اگر ها و باید و شاید ها و چون ها و چرا هامصصم می شوی بنشینی بر سر سجاده ی مهرش و از خدا نام مادر را التماس کنی ....و بعد خدا منتش را ... نعمتش را.... در حقت تمام کند و نام زیبای مادر را برازنده ی باقی اسمت کند قصه ی روزهای تنهاییت تمام می شود یکی می آید که تو،  به لطف بودنش بهترین حس ها را تجربه می کنی و به ضمانتش وامِ مادرانگی می گیری...خودت را از دفتر اولویت هایِ خودت، داوطلبانه خط می زنی .... بند بند وجودم...یادت بماند که همه ی این ها خستگی دارد ... نگرانی دارد...اما....این حس به همه دنیا می ارزد...با تمام وجودمون منتظرت هستیم کنجد کوچولوی مامان و بابا...خدایا به حق شهدای کربلا دامن همه دوستام و سبز کن

بستگی ب رسم ورسوم داره،اگه منطقیشودرنظربگیری حق عروس ودوماده

شخصی ازعالمی که عمرطولانی کرده بود راز عمرطولانی او را پرسید؟عالم گفت:هرگز با نادان بحث نکردم،شخص گفت،مگرمیشود؟ عالم درجوابش گفت:حق باشماست نمیشود...😊
خب منم یه سوال بپرسم با اجازه استارتر کادوهای پاتختی دقیقا مال کیه؟

منزل عروس 

خدای من...این روزها دائما متوجه استجابت دعاهایم می‌شوم..شکر من کجا و بزرگی این نعمات کجا؟خدایا باز مثل همیشه شرمنده ام...من کجا و این همه لطف و محبت کجا؟شکر من کجا می‌تواند ذره ای از این نعمت‌های تو را جبران کند؟فرزندم جان مادر....درست زمانی که بین همه ی اگر ها و باید و شاید ها و چون ها و چرا هامصصم می شوی بنشینی بر سر سجاده ی مهرش و از خدا نام مادر را التماس کنی ....و بعد خدا منتش را ... نعمتش را.... در حقت تمام کند و نام زیبای مادر را برازنده ی باقی اسمت کند قصه ی روزهای تنهاییت تمام می شود یکی می آید که تو،  به لطف بودنش بهترین حس ها را تجربه می کنی و به ضمانتش وامِ مادرانگی می گیری...خودت را از دفتر اولویت هایِ خودت، داوطلبانه خط می زنی .... بند بند وجودم...یادت بماند که همه ی این ها خستگی دارد ... نگرانی دارد...اما....این حس به همه دنیا می ارزد...با تمام وجودمون منتظرت هستیم کنجد کوچولوی مامان و بابا...خدایا به حق شهدای کربلا دامن همه دوستام و سبز کن

ما خودمون گرفتیم

و به خانواده ها باشه،اونی که خرج جشنو داده

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده

برای عروس عزیزم چون ما مراسم عقدو خانواده دختر میگیرن همه چی هم ماله خودشونه

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز