2777
2789
ما عروسی بکنیم مطمئنم خانواده شوهرم تومنی خرج نمیکنن و مطمئنم برا کادوها مادرشوهرم میگه ک کادوهای پ ...

ببین عزیزم

اگه خودتون خرج میکنید که خوب قاعدتا یه نفر از اقوام خودتون باید جمع کنه پاتختی رو بعدم ببره بذاره جایی که کسی ندونه و برنداره

اگر هم اومدن بی رودروایسی بگن خرج شده باید با همین تصفیه بشه اگر خرج کرده بودید نوش جانتون ولی اینا هم نمی مونه 

بسپرید به یه سر زبون دار جمع کنه

ببین عزیزم اگه خودتون خرج میکنید که خوب قاعدتا یه نفر از اقوام خودتون باید جمع کنه پاتختی رو بعدم ب ...

متاسفانه رسمه از خانواده داماد میشینه کادوهارو جمع میکنه

صلوات برا تعبیر نشدن خواب داداشم وخوب باشه وبراظهورآقا بفرستین دعا کنین شهریور عروسیم بشه خدا حاجتتون رو بده😙😙😙الهی آمین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خرج عقد با خانواده شما بوده یا خانواده داماد؟

با دوماد بودش، ولی خب عقد که یه جشن کوچیک و اولین جشن هسش و دوماد بلاخره باید یه هزینه ایی کنه، فک میکنم باید برای عروس باشه و یا حداقلش عروس و دوماد با مشورت همدیگه تصمیم بگیرن چیکارش کنن و یا دوماد به عروس بگه که من این پولها رو نیاز دارم و بعد واس خودشون بردارن، نه دزد و پلیس بازی دربیارن وسط جشن

اگه خونواده دوماد ینی خواهرشوهر و مادرشوهر کادوها و شاباشارو جمع کنن و ببرن و حتی به شما چیزی نگن و ...

دقیقا کاری که با خواهرشوهره ببچاره مظلومم کردن😐 همه رو بردن! خواهرشوهرم روش نشد بگه منم خواستم محترمانه مطرح کنم نذاشت ولی موقع پاتختی خوب چزوندمشون تا کادو و شاباش میومد دست عروس (یعنی خواهرشوهرم) میپریدم جمع میکردم 😁 اخرشم دادم دست عروس فامیلای دوماد هم حرص میخوردن از قیافشون معلوم بود...به خواهرشوهرمم گفتم ساده نباش سر حرف باز شد بگو که اونا حق تو بود

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
برای این میگم که اگه خانواده شوهرش دادن، خب هیچی نگه،دعوای الکی پیش نیاره اول زندگی

نه بابا چیزی نگفتم تاحالا به روشون هم نزدم و هشت ماه هم گذاشته، امروز فیلممون رو میدیدم که رفتارهای دزد و پلیس بازیشون خوب تو فیلم مشخصه و بدجوری تابلو هسش، انگاری مثلا ما دزدی چیزی هستیم 

اخه شاباش دیگه خیلی زوره....من برقصم بهم پول بدن بعد بیان بگیرن

باید خودش میگرفته،ومیداده مامانش براش نگه داره، تجربه شد واسه عروسیش

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
با دوماد بودش، ولی خب عقد که یه جشن کوچیک و اولین جشن هسش و دوماد بلاخره باید یه هزینه ایی کنه، فک م ...

البته که واس عروسه! بخصوص سکه و شاباش....طرف ما رسمه جشن عقد پا دوماده ولی مکان با عروسه....ما دو سال پیش محضر عقد کردیم دیگه جشنی هم نگرفتیم ولی همون چن نفر که تو محضر بودن به منو دوماد جدا پول میدادن که پول من فک کنم ۵۰۰ شد خودم گرفتم دوماد هم واس خودش

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
باید خودش میگرفته،ومیداده مامانش براش نگه داره، تجربه شد واسه عروسیش

دقیقا بده فامیلاش براش جمع کنن .... من عروسیم دخترعموم سریع اومد جلو ازم گرفت جمع کرد پاتختی هم عمم جمع کرد اخر مجلس بهم داد

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
نه بابا چیزی نگفتم تاحالا به روشون هم نزدم و هشت ماه هم گذاشته، امروز فیلممون رو میدیدم که رفتارهای ...

اولا گذشته، فیلمم سعی کن برات خاطره بشه و دیگه حرصشو نخوری

میتونی محترمانه با شوهرت درمیون بذاری، اگه دلخوری بزرگتری اتفاق نمیفته،اگه واقعا دنبال کادوهان، برای حفظ آبروی خودت به شوهرت بگو آقا ما جمع نمیکنیم جمع هم کردیم میدیم به خودت ببین چیکار میکنی،یا مثلا بگو با کادوهای عروسیمون چیکار کنیم به نظرت؟نظر خودتم این باشه مثلا پس انداز کنیم خرج فلان چیز کنیم.ی جورایی غیر مستقیم بهش بگو

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده
ینی عروس برمیداره؟

اره گلم پاتختی معمولا وسایل خونه میاد دیگه اونم مال خونه عروس داماده

خدای من...این روزها دائما متوجه استجابت دعاهایم می‌شوم..شکر من کجا و بزرگی این نعمات کجا؟خدایا باز مثل همیشه شرمنده ام...من کجا و این همه لطف و محبت کجا؟شکر من کجا می‌تواند ذره ای از این نعمت‌های تو را جبران کند؟فرزندم جان مادر....درست زمانی که بین همه ی اگر ها و باید و شاید ها و چون ها و چرا هامصصم می شوی بنشینی بر سر سجاده ی مهرش و از خدا نام مادر را التماس کنی ....و بعد خدا منتش را ... نعمتش را.... در حقت تمام کند و نام زیبای مادر را برازنده ی باقی اسمت کند قصه ی روزهای تنهاییت تمام می شود یکی می آید که تو،  به لطف بودنش بهترین حس ها را تجربه می کنی و به ضمانتش وامِ مادرانگی می گیری...خودت را از دفتر اولویت هایِ خودت، داوطلبانه خط می زنی .... بند بند وجودم...یادت بماند که همه ی این ها خستگی دارد ... نگرانی دارد...اما....این حس به همه دنیا می ارزد...با تمام وجودمون منتظرت هستیم کنجد کوچولوی مامان و بابا...خدایا به حق شهدای کربلا دامن همه دوستام و سبز کن

خدایی حرف پول من و تو ، توی زندگی مشترک زشته،من شاباشامو دادم مامانم شوهرم هم داد مامانش،بعد از عقد دادن بهمون، ماهم برای پس انداز طلا خریدیم.

عروسی رو هم عمم هی میگفت کادو مال عروسه ما میدیم برسه به خودش و فلان،محل نزاشتم.قبل از عروسی هم به مادرشوهرم گفتم تو حواست باشه بیا شاباش هارو ازم بگیر.اونم جمع کرد همه رو داد به شوهرم منم کادوهایی که مامانم جمع کرده بود رو گذاشتم روش دادیم پدر شوهرم جای خرج عروسی، اونم اضافه هزینه عروسی رو داده بود به شوهرم که خب چون زیاد بود گذاشتیم برای کارش

خداجونم ممنونم که فرشته کوچولوتو گذاشتی توی دلم.....امیدوارم خدا فرزندی سالم صالح یار امام زمان، خوش قدم، خوش روزی، عاقبت بخیر بهم بده

بستگی به شعور  خانواده ها داره و معرفتشون 


کادوهای عقد عروسی حنا بندون پاتختی وشاد باش  ها 


مال عروس داماده  برای دادن اقساط بعد مراسم ها ساختن زندگیشون 

حتا اگه خرج و کس دیگه کرده  باشه 

وظیفه پدر و مادر اینکه کمک تو مراسم کنن و تو جهیزیه دادن کمک کنن 


پس کمیته امداد که جهاز میده عروسی میگیره واسه جوونا 

باید کادوهارو هم ازشون بگیره بگه من خرج کرومپس کادوهاتون مال من 


مال عروس دوماده من طلاها رو خودم ورداشتم پولو دادم شوهرم چون بدهکار بود بدهیمونو دادیم واسه عروسی هم همین کارو میکنیم

این روزها دارم با خیال آمدت تصویر میبافم🥰تو حتما برای من یک طالعِ شیرین با طعم دوست داشتنیِ عسل خواهی آورد😍🥹قند عسلم خوش اومدی به زندگیمون❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز